ماکرون: ثروتم را با زحمت به دست آورده‌ام

نامزد انتخابات ریاست جمهوری فرانسه شایعات درباره منبع درآمدهای خود را تکذیب کرد.

ماکرون: ثروتم را با زحمت به دست آورده‌امبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، امانوئل ماکرون – نامزد انتخابات ریاست جمهوری فرانسه – ادعاها درباره مخفی کردن منابع درآمدی خود را تکذیب کرد.

بر این اساس، نامزد انتخابات ریاست جمهوری فرانسه امروز (دوشنبه) با رد ادعاها درباره مخفی کردن منابع درآمدی و حساب‌های خارجی خود، تاکید کرد تمامی ثروت خود را با کوشش زیاد به دست آورده است. 

وی تاکید کرد: "من تمامی ادعاها را شنیده‌ام، که من میراث مخفی و یا حساب‌های خارج از کشور دارم. اما چرا این شایعه‌ها مطرح می‌شود؟ به این دلیل که در کارزار انتخابات ریاست جمهوری این دوره دو نامزد هستند که مشکلات قانونی خود را دارند." اظهارات ماکرون در اشاره به مارین لوپن، نامزد افراطی راست گرا و فرانسوا فیلون، نامزد حزب جمهوریخواه بود. 

ماکرون تصریح کرد: از سال 2009 تا 2014 میلادی نزدیک به 3 میلیون یورو (3.2 میلیون دلار) درآمد داشته‌ام که یک و نیم میلیون دلار مالیات پرداختم. ثروتی که کسب کرده‌ام ناشی از درآمدهایم است و هیچ هدیه‌ای دریافت نکرده‌ام. 

وی همچنین شایعات درباره اینکه میراثی به ارزش میلیون‌ها دلار از تاجری ثروتمند به او رسیده را تکذیب کرد. 

در ماه مارس، واحد مبارزه با فساد فرانسه از اختلاف میان دارایی‌هایی که ماکرون اعلام کرده است خبر داد. با این وجود، بعدها هیچ تناقضی یافت نشد. بر طبق آخرین نظرسنجی‌ها، ماکرون بیشترین اقبال را برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آتی فرانسه دارد. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار