برگزاری اردوی تیم ملی بیلیارد بانوان در بوشهر

مربی تیم ملی بیلیارد بانوان از پایان یافتن اردوی هفت روزه ی تیم ملی بیلیارد بانوان به منظور کسب آمادگی برای شرکت در مسابقات آسیایی ترکمنستان در بوشهر خبر داد.

برگزاری اردوی تیم ملی بیلیارد بانوان در بوشهر
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آرمین قلی‌پور در خصوص برگزاری اردوی تیم ملی بیلیارد بانوان در بوشهر، اظهار داشت: این اردو از 22 فروردین ماه با حضور هشت بازیکن آغاز شد که هدف اصلی برگزاری این اردو کسب آمادگی لازم برای مسابقات آسیایی است که شهریور ماه در ترکمنستان برگزار می شود.

وی گفت: آیسان ملک آرا(آذربایجان شرقی)، شقایق صانعی(اصفهان)، هانیه فلاح(مازندران)، سعیده سادات صنعتی، مریم نورآباد مطلق و فاطمه رنجبر(بوشهر)، مریم ایزد(فارس) و ریحانه پوریحیی(تهران) هشت بازیکن حاضر در این اردو بودند.

قلی پور با اشاره به حضور تیم ملی بیلیارد زیر 18 سال آقایان که با 10 نفر و با هدف ارتقا سطح فنی بازی های خود در این اردو شرکت کرده بودند، افزود: 10 بازیکن آقایان از استان های خوزستان، بوشهر، اصفهان، شهرکرد و شیراز بودند.

قلی پور یادآور شد: بازیکنان حضور پیدا کرده در این اردو با سیستم های استعدادیابی پیش بینی شده به اردو دعوت شدند که بیشتر آنها نیز از استان بوشهر هستند.
 
انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.