شوخی موضوع این قسمت برنامه «نماگرد» است/ مرور بخش‌هایی از برنامه نوستالژیک «رموز رانندگی»

موضوع این قسمت از برنامه درباره شوخی است و به این بهانه به بحث انتقادپذیری هم می‌پردازیم.

شوخی موضوع این قسمت «نماگرد» است/ مرور بخش هایی از برنامه نوستالژیک «رموز رانندگی»سجاد گودرزی تهیه‌کننده برنامه مستند «نماگرد» در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره قسمت جدید این برنامه هفتگی شبکه مستند گفت: موضوع این قسمت از برنامه «نماگرد» درباره شوخی است و به این بهانه به بحث انتقادپذیری هم می‌پردازیم. «با هم بخندیم به هم نخندیم» شعار ما در این قسمت است.

وی افزود: کیوان ساکت اف مجری برنامه، در ابتدای این قسمت به این موضوع اشاره می‌کند که در نظرسنجی‌ها، امتیاز برنامه «نماگرد» منفی بوده و در همه شبکه‌ها می‌گویند، این برنامه مسخره و آب دوغ خیاری چیست؟!

این تهیه‌کننده ادامه داد: ساکت اف در واقع با این بهانه وارد موضوع شوخی می‌شود و در این قسمت پربیننده‌های فضای مجازی چه ایرانی و چه خارجی درباره موضوع شوخی را مرور می‌کنیم.

گودرزی یادآور شد: در بخش نوستالژی، بخش‌هایی از برنامه «رموز رانندگی» تولید سال 1369 را پخش می‌کنیم. فیلم 100 ثانیه‌ای «پایانی بر یک زخم» روی آنتن می‌رود و بخش‌هایی از مستند «پردیس‌های خیال» به عنوان برنامه پربیننده شبکه مستند پخش می‌شود.

گفتنی است؛ برنامه «نماگرد» جمعه 1 اردیبهشت ساعت 21:30 از شبکه مستند سیما روی آنتن می‌رود و شنبه 2 اردیبهشت ساعت 11 بازپخش می‌شود.


انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار