کرمان؛

ادبیات خشن مناسب امر به معروف نیست

اعضای شورای ستاد امر به معروف و نهی منکر استان کرمان صبح امروز با نماینده ولی فقیه دراستان دیدار کردند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،در این دیدار ایت الله جعفری گفت: باید بدانیم که چگونه امر به معروف و نهی از منکر کنیم که نتیجه دهد و موثر واقع شود چون با ادبیات خشن و نامناسب نتیجه ی مطلوب حاصل نمیشود و این کار دشواریست که باید راهکار صحیح ان را پیدا کنیم.
وی با اشاره به انتخابات پیش رو نیز گفت :علاوه بر اینکه مردم باید با حضور خود پای صندوقهای رای و انتخاب افراد اصلح عالم بصیر و کار امدحماسه ای دیگر بیافرینند مسئولان نیز باید برای ثبت نام کاندیداها راهکار درستی اتخاذ کنند تا برخی ثبت نام را به تمسخر نگیرند.
 درادامه استاندار کرمان آموزش به جامعه را در خانه و خانواده و مدرسه و دانشگاه بهترین راه برای عملی شدن امر به معروف و نهی از منکر دانست و گفت :مردم با علاقه نه به اجبار به سوی معروفها تشویق میشوند و کرمان که مردمش به دیانت و نجابت و سادگی شهره اند میتواند شهر بدون دورغ لقب بگیرد و اگر همین فرهنگ خوب و معروف پسندیده جا بیفتد .
رزم حسینی افزود :با صداقت بسیاری از مشکلات بی اعتمادی ها و بد بینی ها از بین میرود ومسئولان بایددر صداقت و راستگویی پیشگام باشند و رسانه نیز باید در راستای نهی دروغ تبلیغات کند کسانی هم بودند که دروغ میگفتند و امروز دستشان رو شده در انتخابات هم رعایت اخلاق انتخاباتی به دور از تهمت و دروغ بسیار مهم است و باید رعایت شود تا این فرهنگ جا بیفتد.
در ادامه اعضای شورای ستاد امر به معروف و نهی از منکر پیشنهادات خود را برای کرمانی که در صداقت و راستگویی پیشرو باشد و در اجرای معروف و نهی از منکر تلاش کند پیشنهادات خود را برای عملی شدن مطرح کردند.
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.