تبریز؛

امضای تفاهم‌نامه همکاری بین کمیته امداد و سازمان بسیج ورزشکاران

با هدف شناسایی مددجویان ورزشکار، تفاهم‌نامه همکاری بین کمیته امداد و سازمان بسیج ورزشکاران استان آذربایجان‌شرقی به امضا رسید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ترویج فرهنگ احسان،ارتباط و همدلی جامعه ورزش استان با محرومان و شناسایی و حمایت از مددجویان ورزشکار از مهمترین اهداف این تفاهم‌نامه است.
 
محمد کلامی مدیرکل کمیته امداد و سلیمان نریمانی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان آذربایجان‌شرقی به منظور کمک هدفمند ورزشکاران استان به مددجویان این تفاهم‌نامه همکاری را امضا کردند.
 
 محمد کلامی مدیرکل کمیته امداد استان آذربایجان‌شرقی با اعلام اینکه این تفاهم‌نامه در پنج ماده و به مدت سه سال منعقد شده است، افزود: ترویج فرهنگ احسان،ارتباط و همدلی ورزشکاران استان با محرومان و شناسایی و حمایت از مددجویان ورزشکار از مهمترین اهداف این تفاهم‌نامه است.
 
وی اظهار کرد: تهیه اطلاعات مددجویان فعال و مستعد در ورزش،تهیه شناسنامه ایتام و محسنین به هدف جذب حامی در جامعه ورزش استان،حضور موثر در برنامه‌های بسیج ورزشکاران استان،اطلاع‌رسانی و فراهم کردن زمینه مشارکت ورزشکاران در برنامه‌های کمیته امداد از مهمترین تعهدات کمیته امداد استان در این تفاهم‌نامه است.
 
مدیرکل کمیته امداد استان تصریح کرد: حمایت از مددجویان ورزشکار،مشارکت در ترویج فرهنگ انفاق در بین ورزشکاران و فراهم کردن زمینه مشارکت ورزشکاران استان در برنامه‌ها و طرح‌های کمیته امداد از مهمترین تعهدات سازمان بسیج ورزشکاران استان در این تفاهم‌نامه است.
 
 
 
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار