اهواز؛

اعلام نتایج مسابقه عکس موبایلی حوزه هنری خوزستان

نتایج مسابقه عکس موبایلی که با موضوع جلوه های هنری انقلاب در مبلمان و المان های شهری به همت حوزه هنری خوزستان برگزار شده بود، اعلام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛محمد باوی زاده، مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری خوزستان اظهار کرد: حوزه هنری خوزستان به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی، اولین مسابقه عکس موبایلی را با موضوع جلوه های هنر انقلاب اسلامی در مبلمان شهری شامل تندیس ها، سردیس ها، پرچم های نصب شده، دیوار نوشته ها و المان های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس که آمیخته با هنر باشد را در هنرستان های نمونه ناحیه یک اهواز برگزار کرد.

محمد باوی زاده، هدف از برگزاری این مسابقه را اشاعه و ترویج هنر انقلاب اسلامی و گسترش فعالیت های فرهنگی و هنری مرتبط به هفته هنر انقلاب متعهد در میان نسل جوان عنوان کرد.

وی گفت: بعد از اعلام فراخوان، ۵۵ اثر به دبیرخانه مسابقه ارسال شد که پس از داوری آثار، هیات داوران هیچ اثری را حائز رتبه و دریافت جایزه ندانست.

مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری خوزستان عنوان کرد: بنابر نظر هیئت داوران موضوعیت نداشتن عکس ها با موضوع مسابقه و رعایت نکردن قوانین مسابقه از نکاتی بود که هیچ اثری در این زمینه حائز رتبه نشد.

باوی زاده در پایان بیان داشت: در دومین مسابقه عکس موبایلی که سال آینده برگزار می شود آثار از لحاظ کمی و کیفی در سطح بهتری باشد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار