ساری،

انتخابات الکترونيکی در 8 شهرمازندران

انتخابات الکترونيکی در 8 شهر مازندران برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، عليرضا يونسی معاون سياسی امنيتی استاندار مازندران از برگزاری انتخابات تمام الکترونيک در 8 شهر استان خبرداد و گفت: مراحل مقدماتی انتخابات در مازندران به بهترين وضعيت ممکن در حال انجام است و هيچ نقطه کوری برای برگزاری انتخابات در مازندران وجود ندارد.

وی با بیان اينکه تمام شبکه های برق و مخابرات برای برگزاری انتخابات آمادگی دارند، افزود: مازندران پس از تهران تواناترين استان کشور در زمينه برگزاری الکترونيکی است.

يونسی با بيان اينکه در اين دوره از انتخابات شوراي اسلامي مازندران تعداد داوطلبان زن 22 درصد ، تعداد افراد دارای مدرک فوق ليسانس 100 و دارنده مدرک دکتری 31 درصد رشد داشته است، گفت: رغبت بانوان برای حضور در شورا افزايش يافت و تحصيل کرده ها نيز با اقبال بيشتری در اين انتخابات حضور یافتند.

رئيس ستاد انتخابات مازندران با بیان اينکه 8 هزار نفر در انتخابات شورای اسلامی شهرهای مازندران عضو اصلی کرسی های شورا خواهند شد، افزود: در مازندران به ازای از هر ۱۸۰ نفر يک نفر داوطلب انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا وجود دارد و رقابت در شهرها تقريبا بين 7 نفر برای تصاحب يک صندلی و در روستاها تقريبا بين دو نفر برای تصاحب يک صندلی در شورا خواهد بود.

یونسی با بیان اينکه تعداد بيش از 50 هزار نفر نيروی انسانی در اين استان به منظور برگزاری انتخابات مشارکت دارند، گفت: در اين شهرستان هزار 977 نفر ثبت ‌نام کردند که از اين تعداد هزار و 780 نفر روستايی و 197 نفر شهری و هزار و 868 نفر مرد و 109 نفر زن بوده است.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار