واکنش توئیتری «روبن گلگو» به گاف عجیب ترامپ درباره اعزام ناو جنگی به شبه‌جزیره کُره

عضو مجلس نمایندگان آمریکا با انتشار پستی در صفحه توئیتر خود، گاف عجیب ترامپ درباره اعزام ناو جنگی به شبه‌جزیره کُره را به سُخره گرفت.

واکنش توئیتری «روبن گلگو» به گاف عجیب ترامپ درباره اعزام ناو جنگی به شبه‌جزیره کُرهبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از هیل، «روبن گلگو»، عضو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا از ایالت «آریزونا»، سه‌شنبه با انتشار پستی در صفحه توئیتر خود نوشت: وقتی رئیس‌جمهور از موقعیت یک ناو هواپیمابر 100 هزار تُنی اطلاع ندارد، چگونه می‌تواند دولت آمریکا را رهبری و مدیریت کند؟

«دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا، هفته گذشته اعلام کرد ناو جنگی «یو اس اس کارل وینسون» را برای هشدار به کره شمالی به سمت شبه‌جزیره کُره اعزام کرده است.  این در حالی است که ناو مزبور در واقع در تمام این مدت، در جهت مخالف شبه‌جزیره کُره و به سمت استرالیا در حرکت بوده است. تصاویر منتشر شده از سوی نیروی دریایی آمریکا نشان می‌دهد که این ناو جنگی در حال حاضر فاصله بسیار زیادی با شبه‌جزیره کُره دارد. 

اواخر روز سه شنبه، فرماندهی ارتش آمریکا در منطقه اقیانوس آرام با این توضیح که این ناو جنگی ابتدا باید در یک رزمایش مشترک کوتاه مدت با استرالیا شرکت کند، از نزدیک شدن آن به آبهای ساحلی این کشور خبر داد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار