شیراز؛

از كشف بیش از 30 کیلوگرم مواد افیونی تا توقیف کالای قاچاق میلیونی

خبرهای پلیس فارس در روز شنبه 2 اردیبهشت ماه 1396 را در این بسته خبری مشاهده کنید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانكشف 22 كیلوگرم مواد افیونی از شیراز؛ سرهنگ سلطان محمدی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان سپیدان بیان كرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان هنگام گشت زنی در جاده شیراز- سپیدان به یك دستگاه خودرو زانتیا مظنون شدند كه راننده خودرو به محض مشاهده مأموران اقدام به فرار كرد.

وی ادامه داد: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، در نهایت خودرو متوقف و در بازرسی از آن 22 كیلوگرم تریاك كه به صورت ماهرانه ای در صندوق عقب خودرو جاسازی شده بود، كشف شد.

سرهنگ محمدی تصریح كرد: راننده خودرو دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مقر انتظامی انتقال داده شد.

توقیف 9 كیلوگرم حشیش در منزل

در بازرسی از یك منزل 9 كیلوگرم حشیش كشف شد.
سرهنگ یوسف ملك زاده فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شیراز بیان كرد: مأموران کلانتری از خبری مبنی بر فروش مواد مخدر توسط افرادی به هویت های معلوم در یكی از محله های شهر مطلع و در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: مأموران با هماهنگی مقام قضایی وارد منزل شده و در بازرسی از آن محل 9 كیلوگرم حشیش كشف و در این راستا پنج نفر متهم كه درون منزل بودند، دستگیر كردند.
فرمانده انتظامی شهرستان شیراز گفت: متهمان به همراه مواد مخدر كشف شده برای سیر مراحل قانونی به كلانتری انتقال داده شدند.

توقیف کالای قاچاق میلیونی
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مرودشت از کشف مقادیری کالای قاچاق به ارزش 250 میلیون ریال در آن شهرستان خبر داد.
سرهنگ دلاور القاصی مهر فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مرودشت گفت: ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی در یک ایست بازرسی مقطعی در محور اتوبان مرودشت - اصفهان به یک دستگاه اتوبوس مشکوک و آن را متوقف كردند. 

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از این اتوبوس موفق به کشف دو دستگاه تلویزیون، 240 عدد کرم دست و صورت، 34 قوطی کمپوت و 350 کیلوگرم گردو قاچاق شده و راننده اتوبوس را دستگیر كردند.

این مقام انتظامی افزود: ارزش اموال قاچاق کشف شده بیش از 250 میلیون ریال است.

انتهای پیام/ن



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار