اخوان: جپاروف به دلیل مشکلات خانوادگی به کشورش برمی گردد/ نوید کیا شناسنامه سپاهان است

سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: جپاروف تمایل زیادی به ماندن در سپاهان داشت اما به علت مشکلات خانوادگی راهی کشورش می شود.

اخوان: جپاروف به علت مشکلات خانوادگی به کشورش برمی گرددسرپرست تیم فوتبال سپاهان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره وضعیت جپاروف اظهار کرد: جپاروف به مدیریت باشگاه اعلام کرده که به علت مشکلات خانوادگی نمی تواند در ایران بماند و قصد دارد پایان فصل به کشورش برگردد. 

وی در ادامه عنوان کرد: جپاروف بازیکن خوبی است و وی تمایل زیادی برای ماندن در سپاهان دارد اما به علت مشکلات خانوادگی و رسیدگی به امور تربیت فرزندانش قرار است به کشورش بازگردد تا در آنجا به فوتبالش ادامه بدهد. 

اخوان درباره اینکه بندی در قرارداد جپاروف برای فسخ قرارداد وجود دارد، بیان کرد: این بازیکن با استقلال قرارداد دارد و به طور قرضی به تیم ما پیوست. براین اساس باشگاه استقلال باید در این مورد اظهار نظر کند. 

سرپرست باشگاه سپاهان درباره خداحافظی عقیلی عنوان کرد: عقیلی سال ها برای سپاهان زحمت کشیده است و باید در شان این بازیکن بازی خداحافظی برگزار شود. به هر حال مسئولان باشگاه باید تصمیم نهایی درباره برگزاری بازی خداحافظی برای عقیلی بگیرند. 

وی درباره ناراحتی عقیلی از مسئولان سپاهان گفت: من در جریان اظهارات عقیلی نیستم اما به نظرم عقیلی بازیکن با اخلاقی است و باید تمهیدات لازم برای برگزاری بازی خداحافظی این بازیکن در نظر گرفته شود. 

اخوان درباره وضعیت بازی خداحافظی محرم نوید کیا گفت: نوید کیا شناسنامه باشگاه سپاهان است و مسئولان باید بازی خداحافظی در شان این بازیکن بگیرند تا خاطره خوبی برایش رقم بخورد. 

سرپرست سپاهان درباره عقد قرارداد داخلی خلیل زاده با پرسپولیس گفت: این موضوع تکراری شده است. خلیل زاده قراردادش با سپاهان در پایان فصل به اتمام می رسد و خودش باید در مورد وضعیت آینده اش تصمیم بگیرد. همچنین تمدید قراداد با خلیل زاده بستگی به نظر سرمربی تیم دارد. 

وی درباره وضعیت کرانچار برای فصل آینده بیان کرد: تیم با حضور کرانچار متحول شده است و نتایج خوبی در لیگ برتر گرفتیم. موضوع تمدید قرارداد کرانچار بستگی به نظر خودش و باشگاه دارد. 

سرپرست سپاهان در پایان خاطر نشان کرد: به دنبال کسب سهمیه آسیایی هستیم و تلاش خود را برای بدست آوردن این سهمیه به کار می گیریم.

انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار