بررسی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا؛

جوانان ژاردیم در رویای انتقام از بانوی پیر/ دربی تکراری مادریدی ها، این بار در نیمه نهایی

قرعه کشی رقابت های نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد و 2 تیم مادریدی باید به مصاف هم بروند و یوونتوس و موناکو نیز رو در روی هم قرار می گیرند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان قرعه کشی رقابتهای نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا روز جمعه برگزار شد و 2 تیم مادریدی باید به مصاف هم بروند و یوونتوس و موناکو نیز رو در روی هم قرار می گیرند.

یوونتوس و موناکو؛ جوانان ژاردیم در رویای انتقام از بانوی پیر

مصاف یووه و موناکو می تواند یکی از جذابترین رقابتهای لیگ قهرمانان باشد.این دیدار تکرار نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در سال 1998 است که یوونتوس قدرتموند لیپی با زیدان و دلپیرو به موناکو رحم نکرد و در دیدار رفت با هت تریک دلپیرو چهار بر یک پیروز شد و با شکست سه بر دو در دیدار برگشت در مجموع با پیروزی شش بر چهار به فینال رسید. البته در فینال مغلوب رئال شدند . با توجه به اینکه رئال نیز یکی از چهار تیم باقی مانده است این احتمال وجود دارد تا تاریخ تکرار شود و یووه با شکست موناکو به مصاف رئال در فینال برود.

البته یوونتوس و موناکو دو بار دیگر نیز به مصاف هم رفتند و آن در یک چهارم نهایی فصل 2014-15 بود که در مجموع دو مسابقه یووه به سختی و با پنالتی ویدال حریف را یک بر صفر شکست داد و به نیمه نهایی رسید. البته یووه در این سال نیز با شکست رئال در نیمه نهایی به فینال رسید و طبق عادتش در فینال ها شکست خورد و نایب قهرمان شد.
 
جوانان ژاردیم در رویای انتقام از بانوی پیر/دربی تکراری مادریدی ها این بار در نیمه نهایی

جدال دو تیم، جدال تیم های کاملا متضاد یکدیگر است. موناکو با 141 گل زده، بهترین خط آتش در میان تیم های اروپایی را در اختیار دارد. قرمزها فقط در یک هشتم نهایی و یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان توانسته اند 11 گل به سیتی و دورتموند بزنند(5 گل به سیتی و 6 گل به دورتموند) و در سوی مقابل، یوونتوس بهترین خط دفاعی اروپا را در اختیار دارد. یووه در این فصل از لیگ قهرمانان تنها دو گل دریافت کرده و برابر مثلث MSN بارسا نیز 180 دقیق هیچ گلی دریافت نکرد.

مصاف این دو تیم از جهت رویارویی دیبالا و امباپه، ستاره های جوانی که احتمالا نامزدهای توپ طلا در آینده ای نه چندان دور خواهند بود نیز دیدنی به نظر می رسد.البته جدال این ستاره 18 ساله موناکو با بوفون 39 ساله نیز می تواند جالب باشد.

رئال مادرید و اتلتیکو مادرید؛ جدالی تکراری در لیگ قهرمانان این بار در نیمه نهایی

رئال و اتلتیکو در فینال پارسال ، یک چهارم نهایی دو سال پیش و فینال سه سال پیش به مصاف هم رفته بودند و حالا در نیمه نهایی به هم خوردند تا این روند ادامه داشته باشد.

با وجود تمایل هواداران رئال به تقابل با تیم همشهری به نظر می رسد این بار کار بسیار سختی برای صعود به فینال پیش روی شاگردان زیدان قرار داسته باشد . زیرا اتلتیکوی زخم خورده از کهکشانی ها با وجود افت محسوس در لالیگا عملکرد خوبی در لیگ قهرمانان داشتند و به همین راحتی از تلاش برای راهیابی به سومین فینال خود در چهار سال اخیر دست بکشند.

جوانان ژاردیم در رویای انتقام از بانوی پیر/دربی تکراری مادریدی ها این بار در نیمه نهایی

امید رئالی ها به رونالدوست که در دیدار با بایرن مونیخ درخشش فوق العاده ای داشت. اتلتیکو نیز به گریزمان در خط حمله امید بسته تا بتوانند بالاخره طلسم رئال را در لیگ قهرمانان بشکنند و به فینال برسند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار