تبریز؛

حضور یک میلیون و 200 هزار رای اولی در انتخابات سال جاری

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار تبریز ازحضور یک میلیون و 200 هزار رای اولی در انتخابات امسال خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛برزگر در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان تبریزگفت : با توجه به اینکه امسال بیش از یک میلیون و دویست هزار رای اولی داریم ، کاندیداهای محترم شورای اسلامی شهر و ریاست جمهوری باید توجه ویژه ای به مطالبات دانش آموزان داشته باشند.
 
وی با بیان این مطلب افزود : موضوع پیوند دادن دانش و صنعت و زمینه سازی آموزش مهارت به دانش آموزان به قدری دارای اهمیت است که نیازمند طرح در کارگروه اشتغال و اتخاذ تصمیمات لازم می باشد.
 
وی با اظهار تاسف از عدم تهیه و پایش دقیق مشاغل از سوی ارگانهای ذیربط گفت : برای تطبیق نیازهای شغلی آینده ، لیست مشاغل رسمی ضرورتی انکار ناپذیر است تا بر اساس آن وضعیت شاغلین هرکدام مشخص و درخصوص توسعه و مهارت افزایی موارد لازم اقدام گردد.
 
سعید برزگر استفاده از ظرفیتهای بالای سازمان فنی حرفه ای در این زمینه را لازم دانست و خاطرنشان کرد : برای اوقات فراغت دانش آموزان به ویژه در ایام تابستان ، برنامه ریزی دوره های مهارت آموزی و تجهیز کارگاه های هنرستانی با همراهی سازمان فنی و حرفه ای و آموزش و پرورش نتایج مطلوبی به همراه خواهد داشت.
 
معاون فرماندار تبریز در پایان بر لزوم برگزاری تورها و اردوهای دانش آموزی به مقصد کارخانه های موفق در زمینه تولید و اشتغال تاکید کرد.
 
 
انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار