شاگردان عطایی در بازی‌های کشورهای اسلامی شرکت می‌کنند

جوانان والیبال به دنبال دفاع از عنوان قهرمانی

تیم ملی والیبال جوانان ایران در مسابقات والیبال کشورهای اسلامی شرکت می‌کند و در تلاش است از عنوان قهرمانی‌ ایران دفاع کند.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، چهارمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی، از 22 تا 31 اردیبهشت ماه به میزبانی باکو برگزار خواهد شد.
 
تیم ملی والیبال جوانان ایران که این روزها در آکادمی ملی المپیک اردوی آماده‌سازی خود را سپری می‌کنند، در رقابت‌های والیبال این مسابقات حضور پیدا می‌کنند.

شاگردان بهروز عطایی در این مسابقات با تیم‌های قطر، الجزایر، عربستان سعودی و مراکش همگروه هستند. در مجموع 12 تیم در این مسابقات حضور دارند که در دو گروه 6 تیمی با هم رقابت خواهند کرد.

تیم ملی والیبال ب ایران در سال 2013 و در سومین دوره این مسابقات به مقام قهرمانی دست یافتند. هدایت تیم ملی ب ایران در آن سال بر عهده زنده یاد حسین معدنی بود.

تیم ملی والیبال جوانان ایران تیر ماه سال جاری در جمهوری چک در مسابقات قهرمانی جوانان جهان حضور پیدا خواهد کرد و نبرد کشورهای اسلامی به منظور مسابقاتی تدارکاتی برای این تیم است. 

گفتنی است مسابقات والیبال بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی از 21 اردیبهشت ماه ، یعنی یک روز زودتر از افتتاحیه آغاز می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار