رکود طولانی سبب شد ظرفیت اقتصاد کشور کوچک شود‌

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه رکود طولانی سبب شد ظرفیت اقتصاد کشور کوچک شود گفت: در سال گذشته با همه تلاش‌ها نتوانستم برای ۵۰۰ هزار نفر شغل ایجاد کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علی ربیعی عصر امروز در همایش «اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال» با اشاره به اینکه مسئولیت‌پذیری رمز پیشرفت و تعالی جامعه است، اظهار داشت: متعالی شدن انسانها آرزوی پیامبران الهی بوده ‌و من نه به عنوان یک مسئول بلکه به عنوان کسی که زندگی سخت و مسئولانه‌ای داشته‌ام برای پیشرفت جامعه‌ام هر روز از خود بپرسم برای جامعه چه کرده‌ام.

ربیعی با بیان اینکه سعادت جامعه ایران در این است که همه ما آنگونه که خداوند می‌خواهد برانگیخته شویم گفت: انسان در قبال خانواده، جامعه، ملت و رهبری، افرادی که در راه ایران اسلامی جان دادند، مسئول است.

وزیر کار عنوان کرد:  افرادی که کار می‌کنند و با شرافت از جان خود مایه می‌گذارند برای ما ارزشمند هستند من معتقدم ما باید زندگی ایرانی را در ابعاد مختلف ارتقا دهیم و اگر می‌خواهیم این امر محقق شود باید جامعه ای تولید محور مطابق با ارزش‌های تولیدی داشته باشیم.

ربیعی گفت: باید در نهادهای اجتماعی و عرصه‌های مختلف جامعه قدرت جامعه افزایش یابد و این حرکت با رهبری فردی آگاه می‌تواند ثابت کند که ما در آینده جامعه‌ای شاد داشته باشیم.

این خبر در حال تکمیل است...
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.