آماده سازی ۴۱ طرح کلان فرهنگی برای اجرا در سال ۹۶ در دانشگاه تهران

معاون فرهنگی دانشگاه تهران از آماده سازی ۴۱ طرح کلان فرهنگی برای اجرا در سال ۹۶ در این دانشگاه خبرداد.

آماده سازی ۴۱ طرح کلان فرهنگی برای اجرا در سال ۹۶ در دانشگاه تهران
مجید سرسنگی معاون فرهنگی دانشگاه تهران در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: در حال حاضر مهم‌ترین کمبود دانشگاه‌های کشور را سرانه بودجه و فضای فرهنگی است.
 
 وی ادامه داد: اعتقاد ما این است که در دانشگاه محلی برای درس خواندن و تفاوت دانشگاه با آموزشگاه‌های دیگر این است که در آن، دانشجویان تجربه زندگی را کسب می‌کنند و یاد می‌گیرند چگونه در اجتماع فعالیت، کار و زندگی کنند.
 
معاون فرهنگی دانشگاه تهران اضافه کرد: باید کاری انجام شود تا دانشجویان الگو باشند و یکی از اقدامات ما در این راستا این است که مشارکت‌پذیری اجتماعی را در دانشجویان باید بالا ببریم.
 
سرسنگی بیان کرد: دانشگاه مجموعه‌ای از طیف‌های مختلف با سلیقه‌های مختلف است و امیدواریم به جایی برسیم که برای هر یک از دانشجویان برنامه داشته باشیم. طبع و سلیقه، جایگاه اجتماعی، خانواده و نیازهای فرهنگی افراد را بشناسیم و بر اساس این نیاز‌ها برای او طراحی برنامه کنیم.
 
وی تصریح کرد: برهمین اساس ۴۱ طرح کلان فرهنگی برای اجرا در سال ۹۶ در دانشگاه تهران آماده شده است که می‌تواند به ارتقای سطح کمی و کیفی برنامه‌های فرهنگی دانشگاه منجر شود.
 
معاون فرهنگی دانشگاه تهران یادآورشد: در حال حاضر از مهم‌ترین این برنامه‌ها می‌توان به ساخت و تجهیز چند مرکز فرهنگی و ورزشی، برگزاری جشنواره‌ها و مسابقات مختلف فرهنگی و ورزشی، برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی و مسابقات مناظره به زبان انگلیسی، تولید و اجرای نمایش‌های دانشجویان و استادان در مرکز تئاتر مولوی، و حمایت از تشکل‌های دانشجویی و انجمن‌های علمی و کانون‌های فرهنگی، و هنری در این دانشگاه برشمرد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار