حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در یزد؛

فساد اداری زیبنده نظام ما نیست

کاندیدای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری گفت: با اصلاح نظام اداری میتوان زندگی توام با کرامت را برای افراد جامعه فراهم کرد.

فساد اداری زیبنده نظام ما نیستبه گزارش خبرنگار گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،
حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی کاندیدای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در مسجد النبی شهرستان فهرج در استان یزد گفت:با اصلاح نظام اداری میتوان زندگی توام با کرامت را برای افراد جامعه فراهم کرد.

وی با بیان اینکه کرامت انسان در شغل، معیشت و زندگی با کرامت است، افزود:دولت اسلامی موظف است زمینه‌های این رشد و کرامت انسان را فراهم کند. 

رئیسی با بیان اینکه بدون تردید گام‌های بلندی بر داشته‌ایم و به قله‌های متعددی دست یافته‌ایم، اما مشکلاتی داریم که زبینده نظام نیست، یادآور شد: فقر بیکاری بی شغلی خجلت سرپرست خانواده زیبنده این کشور نیست فساد اداری زیبنده این نظام مقتدر نیست.

رئیسی در ادامه عنوان کرد: بدون شک کشوری که هشت سال مقاومت کرده و در حوزه‌های مختلف هوا و فضا و موشکی و در مساله علم و فناوری و نانو حرف اول را می‌زند می‌تواند یک نظام اداری را بدون هر گونه فساد رقم بزند. 

وی اضافه کرد: این کشور می‌تواند به گونه‌ای اداره شود که شاهد بیکاری جوانان و تعطیلی کارگاه‌ها نباشیم.

این نامزد ریاست جمهوری ادامه داد:ما در کشور مشکل اب نداریم، اما مشکل کمبود مدیریت بر اب داریم که این مشکل کمبود مدیریتی مقتدر برای اقتصاد کشور است.

کاندیدای دوازدهمین دوره ریاستت جمهوری با اشاره به ویژگی‌ها و توانایی‌های استان یزد گفت:این استان چهار راه و مرکز صنعت و معدن برای کشور است و همه آن را با ویژگی قناعت، پرکاری و مجاهدت می‌شناسند که چهار هزار شهید هم تقدیم انقلاب کرده اند.

رییسی افزود:مردم یزد اهل درجازدن نیستند و می‌توانند کارگاه‌ها و واحد‌های تعطیل و نیمه تعطیل را به مدار تولید بازگردانند.

وی خاطرنشان کرد: اقتصاد ما باید درون زا و برون نگر باشد و ما می‌توانیم سالی ۲۵ درصداز کارگاه‌های تعطیل و نیمه تعطیل را بر مدار تولید آوریم.

 رئیسی در پایان با اشاره به سخنان امروز رهبر معظم انقلاب گفت: نگاه همه ما باید به توانمندی‌های درون کشور باشد و می‌تواند همه مشکلات به دست مردم حل شود.


انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۰:۴۳ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶
باندهاي مافيايي در ادارات باید از بین برن چون مردم رو خسته کردن