یزد؛

نقش تعیین کننده بانوان در ترویج سبک زندگی اسلامی

بانوان نقش تعیین کننده ای در ترویج سبک زندگی اسلامی دارند.

نقش تعیین کننده بانوان در ترویج سبک زندگی اسلامی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد درگفتگوی اختصاصی باخبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛گفت : بانوان نقش تعیین کننده ای در ترویج سبک زندگی اسلامی دارند و اگر زنان جامعه به ویژه کسانی که در مقام مادر و همسر هستند در امور مرتبط با خانه و خانواده کوتاهی کنند جامعه از سبک زندگی اسلامی دور می شود.

آیت الله ناصری افزود : بانوان حوزوی و طلاب و کادر آموزشی به ویژه اساتید باید با آشنایی با نحوه ارتباط صحیح با اعضای خانواده از جمله فرزندان و همسر به عنوان الگو در جامعه مطرح  شوند.

معاون فرهنگی و تبلیغی حوزه های علمیه خواهران کشور به حضور بیش از 140 هزار بانوی حوزوی در سراسر کشور اشاره کردو از آموزش ۵ هزار بانوی حوزوی با موضوع سبک زندگی رضوی خبر داد.

 حجه الاسلام والمسلمین اسکندری معاون فرهنگی و تبلیغی حوزه های علمیه خواهران  کشور با یادآوری وظایف معاونت های فرهنگی حوزه های علمیه سراسر کشور در زمینه های اخلاقی، ترویجی، تبلیغی و تربیتی افزود: طلاب ما باید دارای تعادل تربیتی باشند و لازم است زوایای این تعادل تربیتی بیان شود.

در مراسمی از اساتید برتر حوزه  علمیه خواهران در حوزه ی آموزش ,انجمن های علمی , فضای مجازی ونفرات برتر مسابقات مسیر مطالعاتی پاییز 95 با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

 دراستان یزد300استاد طلبه خواهر در 22مدرسه علمیه خواهران فعالیت می کنند.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار