علیزاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

نصب سازه های موقت چادری در شهر آفتاب/ استفاده از ماشین های برقی برای خدمات رسانی به شهروندان

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران گفت: برای تردد شهروندان در شهر کتاب از شاتل، خنک کننده شاتل و ماشین های برقی استفاد خواهد شد.

نصب سازه های موقت چادری در شهر آفتاب/ استفاده از ماشین های برقی برای خدمات رسانی به شهروندانعیسی علیزاده مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به اقدامات این سازمان در شهر آفتاب برای برگزاری نمایشگاه کتاب، اظهار داشت: برای برگزاری نمایشگاه کتاب اقداماتی از جمله فضاسازی در حوزه کتاب و دعوت مردم به نمایشگاه کتاب در سطح شهر انجام می شود.

وی با اشاره به نصب سازه های موقت چادری در شهر آفتاب، افزود: همچنین برای تردد شهروندان از شاتل، خنک کننده شاتل و ماشین های برقی استفاد خواهد شد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران یادآور شد: با توجه به جمعیت شهر آفتاب، سرویس های بهداشتی سیار در این مکان نصب می‌شود تا با این امر شاهد خدمات رسانی بهتر به شهروندان باشیم.

علیزاده ادامه داد: در این مکان فضاسازی فرهنگی متناسب با کتاب انجام و همچنین آثار هنری و نمادهای شهری متناسب با کتاب نیز در این مکان نصب خواهد شد.

وی گفت: سال گذشته شهر آفتاب تازه افتتاح شده بود، به همین دلیل شاهد کاستی های اندکی در نمایشگاه کتاب بودیم اما هم اکنون اقدامات زیر بنایی و اساسی در این مکان انجام شده و امسال نمایشگاهی باشکوه برگزار خواهیم کرد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران با بیان اینکه تاکنون چند نمایشگاه بین المللی در شهر آفتاب برگزار شده است، گفت: اگرچه سال گذشته فضا برای نمایشگاه کافی بود اما امسال به فضای بیشتری نیاز داریم، به همین دلیل در این مکان فضاسازی موقت انجام می‌دهیم که بتواند پاسخگوی نیازها باشد چراکه نمایشگاه کتاب یک نمایشگاه استثنایی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار