بازیکن شهرداری گرگان:

سوء مدیریت در تیم شهرداری گرگان بیداد می کند

صالحی گفت: وجود مشکلات مدیریتی در تیم بسکتبال شهرداری گرگان باعث شده بود تا تمرینات کافی نداشته باشیم و نتوانیم وارد مرحله پلی آف شویم.

سو مدیریت در تیم شهرداری گرگان بی داد می کندبه گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ؛ لیگ برتر بسکتبال از 6 آبان ماه سال 95 با حضور 10 تیم آغاز شد.تمامی تیم ها با انگیزه بالا و بازیکنان کامل پا به این فصل گذاشتند اما با گذشت زمان برخی از تیم ها از نظر مالی دچار مشکل شدند و نتوانستند با قدرت یکه تازی کنند.

تیم لوله آ.اس شیراز پس از 5 سال وقفه وارد لیگ برتر شد اما به علت کمبود بودجه نتوانست بازیکنان قوی جذب کند و تمام بازی ها را برابر حریفان خود واگذار کرد.تیم شهرداری اراک هم که بازیکنان پر مهره ای در تیم خود دارد، اواسط فصل به علت پرداخت نکردن مطالبات بازیکنانش دچار مشکل شد و نتوانست عملکرد قابل قبولی در لیگ داشته باشد.با این وجود توانست در مرحله پلی آف حضور داشته باشد.

تیم شهرداری گرگان علاوه بر اینکه همانند سایر تیم ها با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کرد، وجود مشکلات مدیریتی در این تیم نیز باعث شده بود تا بازیکنان تمرینات کافی نداشته باشند و آخر سر هم نتوانستند وارد مرحله پلی آف شوند.

سعید صالحی بازیکن شهرداری گرگان درباره مشکلات این تیم به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت:وضعیت تیم شهرداری گرگان از ابتدای شروع لیگ مشکل داشت و بازیکنان دیر به این تیم ملحق شدند و نتوانستیم با هماهنگی بالا در میدان حاضر شویم. همچنین تمرینات به خوبی و منظم پیگیری نمی شد و بدون آمادگی کافی به مصاف حریف می رفتیم البته ما به صورت جداگانه تمرین می کردیم و کمی آمادگی داشتیم.

صالحی درباره وضعیت مالی شهرداری گرگان گفت : تیم شهرداری گرگان همیشه خوش قول بوده و دریافتی های ما را به موقع پرداخت می کرد و ما از این نظر مشکل نداشتیم اما تیم به صورت هدفدار تمرینات را دنبال نمی کردیم که این تنها به خاطر سو مدیریت در تیم بوده است.

بازیکن شهرداری گرگان ادامه داد: در دو سه هفته باقی مانده به مرحله گروهی متوجه شدیم که جز 8 تیم مرحله پلی آف نیستیم و نمی توانیم وارد این مرحله شویم.در هر حال با بودجه 800 میلیون نمی شود عملکرد قابل قبولی در برابر تیم های پرقدرت داشت.

وی افزود: جوانان زیادی در گرگان مستعد هستند تا در این تیم بازی کنند اما شهرداری گرگان کمتر به بسکتبالیست های بومی که در تیم هستند  میدان می دهد و این کار جوانان را سر خورده می کند و نمی توانند استعداهای خود را نشان دهند و در بسکتبال رشد کنند.

صالحی درباره آینده بسکتبال شهرداری گرگان بیان کرد: امیدوارم هر کسی که در فصل آینده سکان این تیم را به دست می گیرد هدف دار باشد و کسانی در تیم بازی کنند که در شان تیم شهرداری گرگان هستند.

بسکتبالیست شهرداری گرگان درباره هواداران این تیم گفت: هواداران شهرداری گرگان هر واکنشی که در سالن بسکتبال داشته باشند کاملا حق دارند.شهرداری گرگان از این بازی ها تنها 5 برد را به دست آورده است  بنابراین حق دارند که معترض شوند.

صالحی ادامه داد: به عنوان کوچکترین بازیکن این تیم از شورای شهر گرگان تقاضا دارم که برای فصل آینده تیم هدفمند و  آبرومندانه ای را وارد لیگ برتر کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار