روحانی در اولین سفر تبلیغاتی خود به کرمان:

قرار ما با مردم در سفرها این بود قولی بدهیم قابل عمل باشد/با صداقت و شفافیت مسیر اعتلای کشور را ادامه دهیم

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما از روز اول با هم تصمیم گرفتیم با صداقت و راستگویی و شفافیت مسیر اعتلای کشور را ادامه دهیم.

مسیر عدالت و اعتدال را رها نخواهیم کرد/با صداقت و شفافیت مسیر اعتلای کشور را ادامه دهیم
به گزارش گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز شنبه ( 9اردیبهشت ماه) در اولین سفر تبلیغاتی خود به کرمان در جمع مردم این استان گفت: امروز دیگر ملت ما بعد از این همه ایستادگی نشان داده که شعار دادن و وعده‌های بی‌پایه دادن نمی‌تواند گوش شنوایی درمیام مردم فهیم ایران داشته باشد.

وی افزود: ما باید راهمان را ادامه دهیم، راه ما راه آزادی است؛ ما نخواهیم گذاشت بار دیگر فضای امنیتی بر دانشگاه‌های ما حکم‌فرما شود.

روحانی تصریح کرد: اگر حمایت شما نبود به هیچ عنوانی در این مدت توفیقی به دست نمی اوردیم، در این مدت بارها روبه روی ما ایستادند تا مردم از شبکه مجازی استفاده نکنند.

وی ادامه داد: هر روز فشار آوردند تا همه شبکه‌های اجتماعی را فیلتر کنند، حالا در موقع انتخاب پیشتاز در استفاده از فضای مجازی هستند، اگر چیز بدی بود خوب برای شما هم باید بد باشد، اگر ابزار خوبی برای شما هست چرا برای مردم ما نباشد؟

روحانی گفت: ما راهمان را با هم شروع کردیم باهم ادامه می‌دهیم و با هم به مقصد نهایی خواهیم رساند

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: به من تذکر دادند چرا فقط از سیرجان و‌ رفسنجان نام بردم، از جیرفت، عنبراباد، کهنوج، شهربابک، زرند، بردسیر، بافت و رابر و ارزوئیه نام نبردم؛ من عرض سلام به همه مردم قهرمان استان کرمان دارم.

وی ادامه داد: امروز روز سرنوشت ماست. در مسير مهمی در حرکتیم. عده‌ای می‌خواهند از وسط راه برگردیم. ما به آنها می‌گوییم برنمی‌گردیم؛ عده‌ای می‌خواهند وسط راه متوقف شویم. ما متوقف نمی‌شویم، چرا از راهمان برگردیم؟

روحانی افزود: راهمان این بود كه برای اولین استان ایران آب دریای عمان شیرین شده وارد استان شود، ما تصمیم گرفتیم در این استان سرمایه‌گذاری افزایش یابد؛ هزار تفاهم‌نامه در سه سال توسط مسئولین امضا شده است، تاکنون 16 هزار میلیارد تومان به بهره‌برداری رسيده است.

روحانی  با بیان اینکه می‌گویند چرا در ماههای آخر طرح‌هارا افتتاح می‌کنید؟ اظهار داشت: قرار ما با مردم در سفرها این بود قولی بدهیم قابل عمل باشد. تا پایان دولت به افتتاح برسد. حالا می‌گویند افتتاح نکنید؛ اینها فکر می‌کنند طرح هزار میلیاردی که امروز افتتاح می‌شود دیروز کلنگ خورده؛ این مردم سه سال و نیم تلاش کردند.

وی افزود: ما غیر از سرمایه داخلی می‌خواهیم سرمایه خارجی را هم به کشور بیاوریم‌ تا برای مردم و جوانان شغل درست کنیم.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: در استان کرمان در دولت یازدهم سه میلیارد دلار سرمایه خارجی جذب شده و هزار و ۳۸۷ میلیون یورو سرمایه‌گذاری شده است.

روحانی خطاب به مردم کرمان بیان داشت:  در این چند سال در سایه وحدت و تلاش و زحمت بخش‌های عمومی و خصوصی و مسئولین استان و همراهی و همفکری امام جمعه محترم‌تان صادرات ما در استان پنج میلیارد دلار بوده است.

وی گفت: ما راهی که انتخاب کردیم برای اجرای حقوق شهروندی است. برخی فکر می‌کنند حقوق شهروندی روی کاغذ است و اجرا نمی‌شود.

روحانی خاطر نشان کرد: من به آنها که از حقوق شهروندی خوشحال نیستند و میگویند به مردم آزادی ندهید، زنان در فعالیت اجتماعی نباشند، می‌گویم اگر این مردم بار مسئولیت دولت دوازدهم را بر دوش این خادم خود گذاشتند بدانند حقوق شهروندی مو به مو اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: ما اجازه نمی‌دهیم حقوق خصوصی مردم تضعیف شود، اجازه نقض آن را نمی‌دهیم، اجازه نمی‌دهیم بی قانونی ادامه یابد.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: با حمایت مجلس که امروز هماهنگی بهتری داریم راه حقوق ملت را ادامه می‌دهیم.
 
وی افزود: من به شما قول می‌دهم همینجا من سخن می‌گویم و شما مطالبات را می‌گویید پیام شما را درک می‌کنم و با همه توان همه تلاشم را برای آن به کار خواهم گرفت؛ ما باید آنچه در قانون اساسی، فصل سوم برای حقوق ملت ایران آمده تا اجرای اخرین خط آن از پا ننشینیم.

روحانی بیان داشت: وعده‌گاه ما کنار صندوق آراست، ما می‌خواهیم آزادی را ادامه دهیم‌. ما می‌خواهیم امنیت مردم محور را ادامه دهیم، می‌خواهیم آرامش باقی بماند، ما درپی سر بلندی ایران هستیم.

وی گفت: ما مسیر عدالت و اعتدال و اصلاحات را رها نخواهیم کرد، ما از روز اول با هم تصمیم گرفتیم با صداقت و راستگویی و شفافیت مسیر اعتلای کشور را ادامه دهیم. اگر دروغ جای خود را پیدا کند پیشرفت از این کشور رخت می‌بندد.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: ما سالها امار دروغ و نادرست، حرف‌های دروغ را شنیدیم ودیديم کشور ما در مسیر پرتگاه قرار گرفت. امروز ملت ما اماده‌ی شنیدن دروغ جدید در کشور نیست.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
داداش
۱۳:۰۸ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶
به کدام قول ها عمل کردید؟؟!!اختلاس ها؟؟11