عارف در همایش سراسری ستاد انتخاباتی روحانی:

شعار ما امید است بنابراین نمی توانیم این شعار را بدهیم و درگیر مسائل حاشیه ای شویم

رئیس شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان با بیان اینکه از آقایان روحانی و جهانگیری به خاطر مناظره دیروز تشکر می کنم اظهار داشت: شعار ما امید است بنابراین نمی توانیم این شعار را بدهیم و درگیر مسائل حاشیه ای شویم.

به گزارش خبرنگار گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدرضا عارف رئیس شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان در همایش سراسری ستاد انتخاباتی حامی روحانی و کمپین آوای اردیبهشت که عصر امروز در سالن همایش های هتل لاله برگزار شد با بیان این که برای من افتخار است که در محفلی با حضور زنان فعال در صحنه سیاسی و اجتماعی شرکت کرده اند گفت: ما نمی توانیم حادثه مهم یا رویداد مهمی را نام ببریم که نقش زنان نقش برجسته و ممتازی نباشد.

وی با بیان اینکه نقش زنان در رویدادهای کشورمان بالای 70 درصد است تاکید کرد: زنان با شعور، فرهیخته و برجسته با توجه به حساسیت و شرایط ویژه ای که امروز با آن مواجه هستیم در 29 اردیبهشت حماسه دیگری را رقم خواهند زد.

عارف با بیان اینکه از آقایان روحانی و جهانگیری به خاطر مناظره دیروز تشکر می کنم اظهار داشت: شعار ما امید است بنابراین نمی توانیم این شعار را بدهیم و درگیر مسائل حاشیه ای شویم.

رئیس شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان با اشاره به اینکه راهبرد ما پرهیز از مسائل حاشیه ای است تصریح کرد: ما دنبال نخود سیاه نمی رویم و در گذشته متوقف نمی شویم،ما مسئولیت کارهای دولت تدبیر در ۴ سال اول را می‌پذیریم که قطعاً اشکالاتی هم داشته است.

وی با تاکید براینکه ما نمی خواهیم در گذشته متوقف شویم و در پاسخ دادن هم دندان ما کند است خاطر نشان کرد: ما بهتر می توانیم جواب بدهیم و می دانیم در 8 سال چه بر سر کشور آمد که شاید 80 سال هم برای جبران آن کافی نباشد.

عارف با اشاره به اینکه رویکرد ما اخلاق مداری و خرد جمعی است افزود: از سخنوران جریان رقیب نیز می خواهیم که منافع ملی را اصل بدانیم و مسئولیت کارهایمان را نیز بپذیریم.

رئیس شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان با بیان اینکه ما ضعف های دولت تدبیر را می پذیریم گفت: دولت یازدهم در جاهایی ضعف داشته که می توان عنوان کرد و ما نیز  نقدهای جدی به عملکرد این دولت داریم.

وی با بیان اینکه موضع گفتمان اصلاحات کاملا روشن است اضافه کرد: یکی از مطالبات جدی ما از دولت دوم جوان گرایی در سطوح مختلف خواهد بود که مطمئنا از این موضوع ضرر نخواهیم کرد و با استفاده از جوانان و تجربه بزرگترها کارها را به خوبی پیش خواهیم برد.
 
وی با اشاره به اینکه در کوتاه مدت نمی توان وعده سرخرمن داد گفت: دیگر مطالبه ما از دولت بعدی آقای روحانی اختصاص سهیمه خوب به بانوان در امور اجرایی است.

عارف با بیان اینکه ما مسیری که از خرداد سال 92 شروع کردیم ادامه خواهیم داد اظهار داشت: از سخنرانان عزیز می خواهم در این سه هفته آینده براساس آمار دقیق عملکرد دولت را مطرح کنند.

رئیس شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان با بیان اینکه ما هیچ دولتی را معصوم نمی دانیم و نمی گوییم که نقد نداریم تصریح کرد: واقعیت این است که انتظار نداشتیم لیست ما در اسفند ماه 94 به صورت کامل رای بیاورد و در بهترین شرایط فکر می کردیم تنها 20 نفر در مجلس و 10 نفر در خبرگان رای بیاورند.

رئیس فراکسیون امید مجلس در همایش ستاد زنان حامی روحانی گفت: شاید خیلی‌ها تصور نمی‌کردند در خرداد ۹۲ به فردی که از لحاظ تشکیلاتی وابستگی به گفتمان اصلاحات نداشت،برسیم ولی ما ترجیح منافع ملی و جریانی را اتخاذ کردیم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.