تبریز؛

تجلیل از برگزیدگان جشنواره نوجوان سالم آذربایجان شرقی

برگزیدگان ششمین جشنواره نوجوان سالم آذربایجان شرقی در تبریز مشخص شدند.

 تجلیل از برگزیدگان جشنواره نوجوان سالم آذربایجان شرقیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛این جشنواره در سه مرحله منطقه‌ای، استانی و کشوری برگزار میشود که امروز در بخش استانی ٨١ نفر به عنوان برگزیده انتخاب شدند.
بیشترین آثار به صورت گروهی در رشته‌های مقاله، ایده پردازی، فیلم کوتاه، نشریه دیواری، نقاشی، نرم افزار و چند رسانه و عکس بودند که نفرات اول و دوم هر رشته به مرحله‌ی کشوری راه یافتند.
موضوعات جشنواره شیوه‌های زندگی سالم و پیشگیری از رفتار‌های پرخطر با محوریت‌های پیشگیری از گرایش به مواد مخدر، پیشگیری از گرایش به سوء مصرف مواد و پیشگیری از گرایش به خشونت بود.
پاشایی مدیر کل آموزش و پرورش استان در مراسم پایانی این جشنواره مبنای توسعه پایدار و پیشرفت را سلامت نیروی انسانی در ابعاد مختلف دانست و افزود توجه به حوزه سلامت نیروی انسانی باید از دوران نوجوانی و جوانی آغاز شود.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان هم گفت:آموزش و پرورش به دلیل هم قدم بودن با دانش آموزان از سنین پایان، نقش غیر قابل انکاری بر تربیت آن‌ها دارد.
نصرتی تاکید کرد: ترغیب فرزندان به معنویات و آموزش مهارتهای اجتماعی بویژه مهارت نه گفتن را از عوامل موثر برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است.
انتهای پیام/خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
مهسا
۱۵:۴۷ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶
مجری برنامه کی بود؟