عسکری: تورنمنت قزاقستان سکوی پرتاب تکواندوکاران است

سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: تورنمنت قزاقستان سکوی پرتاب تکواندوکاران برای موفقیت در بازی های کشورهای اسلامی است.

فریبرز عسکری در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: تورنمنت قزاقستان بخشی از مسیر حرکت ما در رسیدن به موفقیت بازی های کشورهای اسلامی بود و به دور از نتیجه گرایی برای افزایش تجربه ملی پوشان در این رقابت ها شرکت کردیم.

وی ادامه داد: از 16 تکواندوکاری که همراه تیم بودند 10 ورزشکار برای نخستین بار رقابت های جهانی را تجربه می کردند و تیم جوان ما توانست از سد حریفان عبور کند و عنوان قهرمانی را بدست آورد.

سرمربی تیم ملی تکواندو افزود: در این دیدار برد و باخت برای ما مهم نبود چراکه هدف اصلی ما بازی های کشورهای اسلامی است و برای موفقیت در آن حضور در این تورنمنت می توانست کمک بزرکی به افزایش آمادگی ملی پوشان کند و کادر فنی شناخت خوبی از نقاط ضعف و قوت تکواندوکاران پیدا کرد.

وی در ادامه عنوان کرد: بعد از تورنمنت ترکیب اصلی تیم ملی مشخص شد و ملی پوشان تا زمان اعزام به مسابقات بازی های کشورهای سلامی در آکادمی ملی المپیک در دو نوبت صبح و عصر زیر نظر کادر فنی به تمرین می پردازند.

عسکری بیان کرد: صبح امروز کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک به همراه محمد پولادگر رئیس فدراسیون از تمرینات تیم ملی بازدید کردند و نحوه تمرینات و میزان آمادگی ملی پوشان را خوب ارزیابی کردند.

وی درباره عملکرد ملی پوشان در تورنمنت آزاد قزاقستان اظهار داشت: اگر تکواندوکاران حتی دست خالی از مسابقات باز می گشتند برای ما مهم نبود اما عملکرد خوب آنها و کسب عنوان قهرمانی سطح توقع کادر فنی را افزایش داد و امیدوارم با همین روند در بازی های کشورهای اسلامی بتوانیم نتیجه لازم را کسب کنیم.

عسکری درباره آنالیز تیم های حاضر در بازی های کشورهای اسلامی گفت: هنوز لیست تیم ها و تکواندوکاران حاضر در این مسابقات قطعی نشده اما براساس اطلاعاتی که داریم برخی از تیم ها را مورد آنالیز قرار دادیم و بر اساس آن برنامه ملی پوشان را تنظیم کردیم.

سرمربی تیم ملی تکواندو در پایان خاطر نشان کرد: کسب عنوان قهرمانی در تورنمنت قزاقستان باعث نمی شود که دست از تمرین برداریم و برای فتح سکوی قهرمانی بازی های کشورهای اسلامی تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار