تشکیل ستاد " من انقلابی ام" از سوی حامیان مردمی رییسی

ستاد انتخاباتی " من انقلابی ام " با صدور بیانیه‌ای از سوی حامیان مردمی حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، آغاز به کار کرد.

////// به گزارش گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان؛ ستاد انتخاباتی " من انقلابی ام " با صدور بیانیه‌ای از سوی حامیان مردمی حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، آغاز به کار کرد.
 
متن کامل این بیانیه بدین شرح است:
 
 بسم الله الرحمن الرحیم
انّ الله لا یُغیِّر ما بقوم حتّی یغیّروا ما بانفسهم
خداوند سرنوشت هیچ قوم و «ملّتی» را تغییر نمی‌دهد، مگر آن که آن‌ها خود تغییر دهند.
 
 
سی و هشت سال از تاریخ انقلاب پرشکوه اسلامی ایران را با فراز‌ها و نشیب‌های بسیار پشت سر گذاشته ایم. اکنون وقت آن رسیده است که ظرفیت‌های عظیم حاصل از مجاهدات مؤمنانه و تلاش‌های فداکارانه نیروهای انقلاب در عرصه‌های گوناگون، به دور از انحصارات و تنگ نظری‌های جناحی، گروهی و قبیله‌ای در خدمت مدیریت کلان کشور گیرد. از این رو و با نظر به شرایط نابسامان اقتصادی و معیشتی ملت، باید اذعان داشت که مدیریت اجرایی کشور، نیازمند خانه تکانی، تحول و تغییر اساسی است. دولت کنونی، دولتی پیر، خسته، کم توان و مرفه نواز است که دغدغه‌های بحق نسل جوان و درد‌های بی امان محرومان و مستضعفان و نیز میلیون‌ها تن از قشر متوسط بیکار، بی خانه و زیر خط فقر را درک نکرده و نخواسته یا نتوانسته است برای حل مشکلات عدیده آنان گام بردارد.

 رخوت دولت و به دنبال آن، رکود تولید و تجارت و کسب و کار، درحالی است که کشور، تشنه جهد و جدیت و تلاش مدام، تحرک روزافزون، حمیت انقلابی و اعتماد عملی به ظرفیت جوانان این مرز و بوم است.
 
واقعیت آن است که معضلات عدیده امروز کشور تن‌ها با درک جمعی، علمی و همه سونگر تؤام با دلسوزی، آرمانخواهی واقع نگرانه و نگاه ویژه به محرومان و مستضعفان حل می‌شود. همچنان که چنین درکی در پرتو مسؤولیت پذیری، خود باوری، عدالت خواهی و مردم دوستی و با استفاده از ظرفیت و توان همه نیرو‌های انقلاب به منصه ظهور و نتیجه عملی خواهد رسید. با توجه به شرایط مذکور و به ویژه نیاز اجتناب ناپذیر کشور به تحول در مدیریت کلان اجرایی و اقتصادی، ما حامیان مردمی حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید ابراهیم رئیسی، پشتیبانی همه جانبه خود را از اهداف و برنامه‌های تحول آفرین ایشان برای اداره کشوراعلام کرده، با تشکیل ستادی به نام " من انقلابیم "، تمام توان خویش را در جهت توفیق این فرزند فاطمه (س) و خادم ملت به کار خواهیم گرفت. لازم به یاداوری است که ما اقای دکتر قالیباف را فردی شایسته ومدیری توانمند می‌دانیم و بروحدت نیروهای انقلاب پافشاری می‌کنیم.
 
عبدالحسین روح الامینی رییس شورایعالی ستاد
حسین دادخواه دستجردی دبیر هیت اجرایی و مسول ستاد
 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.