ساری؛

اختصاص 8 هزار و 639 شعبه اخذ رای برای انتخابات در مازندران

8 هزار و 639 شعبه اخذ رای برای انتخابات در مازندران اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، یونسی رييس ستاد انتخابات استان مازندران گفت: 8 هزار و 639 شعبه اخذ رای برای دریافت آرای مردم استان در انتخابات 29 ارديبهشت ماه 96 اختصاص يافته است .

وی افزود: از اين تعداد، 4224 شعبه به اخذ آرای مردم در انتخابات دوازدهمين دوره رياست جمهوری و 4415 شعبه به اخذ آرای مردم در انتخابات پنجمين دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا اختصاص دارد.

رييس ستاد انتخابات استان مازندران با اعلام اينكه 18 هزار و 297 نفر داوطلب شركت در انتخابات پنجمين دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا شدند، گفت: از اين تعداد تاكنون 655 نفر انصراف دادند، 1022 نفر رد صلاحيت و 16597 نفر تاييد صلاحيت شدند.

یونسی افزود: با توجه به اينكه هيات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان در حال بررسی شكايات داوطلبين رد صلاحيت شده است، در روزهای آتی به آمار تعداد افراد رد يا تاييد صلاحيت شده داوطلب شركت در انتخابات شوراها اضافه خواهد شد.

معاون سياسی، امنيتی و اجتماعی استاندار مازندران رعايت مر قانون در برگزاری انتخابات را وظيفه اصلی بازرسان و سربازرسان دانست و گفت: نظارت بر حسن اجرای انتخابات، نظارت دقيق بر روند اخذ رای، توجه و مراقبت از محيط داخل و خارج شعبه، گزارش تخلفات احتمالی، تذكر به موقع به تخلف احتمالی ، پيگيری برای رفع آن و حضور تمام وقت در شعبه از جمله مصاديق وظايف بازرسان انتخابات است.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.