زاهدان

خنثی کردن توطئه های دشمنان با حضور حداکثری در انتخابات

تحليلگر و کارشناس ارشد مسائل سياسي ناجا گفت : حضور حداکثری در انتخابات سالم جلو ه ای از مردم سالاری دینی می باشد که تمام توطئه های دشمنان را خنثی می کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، دکترقربانعلی محبوبی  افزود: مشارکت مردم در انتخابات موجب استحکام نظام و یأس دشمنان می گردد همچنان که از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون شاهد آن بودیم . 
 
دکتر محبوبی اظهار داشت : ملت مسلمان در انتخابات با حضور حداکثری خود حماسه سیاسی دیگری را به نمایش خواهند گذاشت و بار ديگر با آرمانهاي شهداي و انقلاب و ولايت بيعت و پيمان ناگسستني خواهند بست. 
 
کارشناس و تحلیگر مسائل سیاسی با توجه به مهم بودن انتخابات آتی بیان داشت دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی ایران با توطئه کردن در صدد ضربه زدن و ایجاد نفاق بین مسلمانان هستند که بحمدالله ملت همشه بیدار و با بصیرت انقلابی ایران اسلامی با حضور در صحنه ها و نصب العین قرار دادن رهنمودها امام راحل و مقام معظم رهبری مشت محکمی بر دهان یاوه گویان زده و نقشه های آنان را خنثی می کنند. 
 
دکتر محبوبی در پایان اظهار داشت:حضور اگاهانه و انقلابی مردم در پای صندوقهای آراء مایه عزت و اقتدارملی کشور است و به عنوان جلوه و تبلوری از مردم سالاری دینی در کشور جمهوری اسلامی ایران می باشد. 

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.