اندر حکایات رفتارهای عجیب و غریب ترامپ؛

ترامپ مصاحبه‌اش با سی‌بی‌اس را نیمه‌کاره رها کرد

رئیس‌جمهور آمریکا پس از مطرح شدن پرسشی درباره ادعای شنود مکالمات تلفنی خود از جانب دولت اوباما، مصاحبه‌اش با شبکه سی‌بی‌اس نیوز را قطع کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وب‌سایت تایم، روز شنبه، دونالد ترامپ – رئیس جمهور آمریکا -- پس از مطرح شدن پرسشی درباره ادعای شنود مکالمات ترامپ از جانب دولت اوباما – رئیس جمهور سابق آمریکا --، مصاحبه خود با شبکه سی‌بی‌اس نیوز را به طور ناگهانی قطع کرد.

وی روز شنبه به مناسبت صدمین روز فعالیت دولت خود، این مصاحبه را با شبکه سی‌بی‌اس انجام داد. این مصاحبه در روز دوشنبه پخش شد.

ترامپ در این مصاحبه درباره رئیس جمهور سابق آمریکا گفت: "خب، او با من رفتار بسیار خوبی داشت. اما پس از آن، در روابط ما مشکلاتی پیش آمد. به همین دلیل دیگر اهمیتی ندارد. می‌دانید، برای من رفتار از سخن مهم‌تر است و دیدید که مسئله شنود به کجا رسید."

هنگامی که گزارشگر سی‌بی‌اس منظور وی درباره سخنانش را پرسید، ترامپ پاسخ داد: "خودتان می‌توانید بفهمید."

به نظر می‌رسید ترامپ قصد نداشت به اظهار نظر درباره ادعای شنود مکالمات تلفنی پاسخ دهد. با این‌حال، گزارشگر این شبکه به طرح پرسش‌ها در این‌باره ادامه داد و از وی پرسید آیا همچنان از ادعاهای خود حمایت می‌کند یا خیر.

ترامپ در پاسخ گفت: "من از هیچ موردی حمایت نمی‌کنم. شما هرگونه می‌خواهید برداشت کنید. من فکر می‌کنم ما موضع خود را به خوبی ثابت کرده‌ایم و همه درباره آن صحبت می‌کنند."

پس از چند پرسش و پاسخ دیگر در این‌باره، ترامپ گفت: "خوب، دیگر کافی است." پس از آن وی بر روی صندلی خود نشست و به تنها کاغذ روی میز خود خیره شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۴ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶
کلاهبردار
آخرین اخبار