یزد؛

تجهیزات و راه اندازی 24 هزار واحد راکد بخش کشاورزی

24 هزار واحد راکد بخش کشاورزی تجهیزو راه اندازی شد.

سید جمال سجادی پور رئیس سازمان جهادکشاورزی استان درگفتگو باخبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  با اشاره به دستاوردهای حاصله در بخش کشاورزی استان، اقدامات صورت گرفته در زمینه تکمیل زنجیره های تولید محصولات کشاورزی از قبیل تولید شیر، تولید گوشت مرغ سایز، تولید و صادرات محصولات گلخانه ای و... را تشریح نمود و به حمایت همه جانبه از تشکل های بخش با توجه به محدودیت منابع آبی استان تأکید کرد.

سجادی افزود:با بهره مندی از تسهیلات بانک مرکزی و تلاش بهره برداری بخش کشاورزی، 24 هزار واحد راکد اقتصادی در این بخش، تجهیز و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

در ادامه قاسمی زانیانی قائم مقام معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی ضمن تبیین اقدامات صورت گرفته دولت یازدهم در بخش کشاورزی، امنیت اقتصادی حاصله به ویژه امنیت غذایی در بخش کشاورزی را از دستاوردهای مهم دولت تدبیر و امید دانست.

زانیانی با اشاره به اختصاص بالغ بر45هزارمیلیارد تومان تسهیلات از طرف بانک مرکزی به بخش کشاورزی راه اندازی و تجهیز 24 هزار واحد راکد در این زمینه از جمله افتخارات متولیان این بخش اثرگذار برشمرد  و پشتیبانی صندوق های حمایت از توسعه بخش کشاورزی را در سازماندهی زنجیرهای تولید ضروری و مهم ارزیابی نمود.

چهل و یکمین گردهمایی نمایندگان شرکت مادر تخصصی و مدیران عامل صندوق های ملی و استان حمایت از توسعه بخش کشاورزی در این استان برگزار شد.  

در این گردهمایی که 90 نفر از مدیران و مسئولین مربوط از سراسر کشور حضور داشتند.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار