حجت‌الاسلام‌ رئیسی در جمع مردم غیور لرستان؛

تنگناها و دغدغه‌‌های مردم بررسی می‌شود/برخورد با فساد خط قرمزی نداریم

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت:تنگنا‌ها و دغدغه‌های مردم بررسی و برای رفع آن برنامه زمان‌بندی‌شده داریم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی عصر امروز در جمع خبرنگاران و مردم غیور استان لرستان اظهار داشت: وضعیت همه اقلیم‌ها در استا‌ن‌ها را به‌ صورت خاص مطالعه کرده‌ایم و نظر کارشناسان را در حوزه‌های مختلف اخذ شده و نه‌ تنها برای کل کشور بلکه برای هر اقلیمی نیز برنامه داریم.

تنگناها و دغدغه‌‌های مردم بررسی می‌شود/برخورد با فساد خط قرمزی نداریم


وی با اشاره به برنامه‌های استان لرستان، افزود: ظرفیت‌ها، منابع و مشکلات استان لرستان شناسایی‌شده، تنگنا‌ها و دغدغه‌های مردم بررسی و برای رفع آن برنامه زمان‌بندی‌شده داریم. 

حجت‌الاسلام رئیسی عنوان کرد: مسئله بیکاری یکی از دغدغه‌های استان لرستان است که با توجه به اقلیم و مشخص کردن همه منابع  مطالعه شده برنامه‌های بسیاری برای رفع آن داریم.

دیدار رئیسی با نماینده ولی فقیه در لرستان
حجت الاسلام والمسلمین رئیسی با نماینده ولی فقیه در لرستان دیدار کرد.

رئیسی

سیدابراهیم  رئیسی از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری لحظاتی پیش با نماینده ولی فقیه در لرستان دیدار کرد و در این دیدار قول داد بعد از پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم نهایت تلاش خود را برای حل مشکلات اقتصادی استان بخصوص کاهش نرخ بیکاری به کار بندد.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میر عمادی نماینده ولی فقیه در لرستان نیز ضمن خیر مقدم به اقای رئیسی گفت : جنابعالی به واسطه انتساب به اهل بیت( ع) از محبوبیت خاصی در بین مردم این استان بر خوردار هستید.

حجت الاسلام رئیسی در جمع مرم خرم آباد بعد از تبریک اعیاد شعبانیه و تشکر از ابراز احساسات مردم لرستان گفت: ایران مقتدر و سربلند است و دشمنان را به ترس و وحشت انداخته و کسی جرات نمی‌کند به ایران چپ نگاه حجت الاسلام والمسلمین رئیسی گفت: علت ترس دشمنان از ایران اسلامی وجود مقتدرانه و با بصیرت مردم است.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری همچنین درسالن شهید چاغروند ورزشگاه تختی خرم آباد گفت : آنچه دشمن را حساس کرده حضورجوانان در عرصه است که برای دفاع از انقلاب جانفشانی می کنند.

تنگناها و دغدغه‌‌های مردم بررسی می‌شود/برخورد با فساد خط قرمزی نداریم

حجت الاسلام  والمسلمین افزود : امر به کسی مشتبه نشود که آنچه سایه جنگ را از سر کشور برداشت حضور مردم در صحنه بوده است.

رئیسی گفت:  ما بعد از 38 سال شرایط غرور آفرینی داریم اما وقتی به معیشت مردم نگاه می کنیم مشکلاتی وجود دارد ، چرا برخی مراکز تولیدی  تعطیل و یا نیمه تعطیل شده اند چون فضای کسب و کار وجود ندارد.

وی افزود : چرا باید برای باز کردن گره‌ها منتظر بیگانگان باشیم ، فرصت دادن به مردم تمام قفل ها را خواهد گشود ، آیا مشکل کمبود اعتبارات وامکانات است مگر کشورما ثروتمند نیست مگر ذخائر کشور ، معادن ، آبها کم است مگر کار و تلاش کم است.

اقای رئیسی گفت : اگربگوییم آرامش بر قرار است بلی آرامش وجود دارد اما اگرچرخهای اقتصاد در کشور حرکت کرد و تورم نبود این آرامش مورد نظر مردم است نه حرکت نکردن وفعالیت اقتصادی نداشتند.

وی تصریح کرد: اگر چرخ‌های اقتصاد بخواهد پر توان حرکت کند  و مردم احساس کنند برایشون کار وجود دارد ، باید به امکانات و زمینه‌هایی که در کشور وجود دارد تکیه کنیم و اینکه دیگران گره بگشایند خطاست.

وی گفت : فساد در کشور فراجناحی شده و ربطی به جناح خاصی ندارد و برای برخورد با فساد خط قرمزی نداریم.

آقای رئیسی گفت: نه تنها جوانان بلکه بازنشستگان هم مشکل دارند ، دولت قول داد کالاهای چینی وارد نشود و تولید فعال شود ایا تولید فعال شده است.

وی با اشاره به پدیده قاچاق کالا گفت : کالا را با کانتیر وارد کشور می کنند اما این مشکل قابل حل است اما عزم و اراده انقلابی و جهادی می خواهد ، تا همه مشکلات حل شود و به برکت حضور مردم مشکلات حل خواهد شد.


انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.