تور جهانی تنیس روی میز کرواسی؛

برادران عالمیان در یک قدمی مدال/ درخشش نمایندگان ایران در بخش تیمی و انفرادی تور جهانی

برادران عالمیان موفق شدند با عبور از سد تیم دو نفره سوئد در آستانه کسب مدال در رقابت های تنیس روی میز کرواسی قرار بگیرند.

برادران عالمیان در یک قدمی مدال / درخشش نمایندگان ایران در بخش تیمی و انفرادیبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ مسابقات تنیس روی میز کرواسی از روز گذشته با درخشش ورزشکاران ایرانی آغاز شد. 

نمایندگان کشورمان ابتدا در بخش انفرادی رقابت های خود را آغاز کردند. 
در این مرحله نیما عالمیان (رنکینگ ۱۲۸ ) که در مسابقات جهانی اسلوونی موفق شده بود در بخش انفرادی تا کسب مدال هم پیش برود، همان ابتدای کار در رقابت با روبینوت فرانسوی (رنکینگ‌ ۸۲ )  با نتبجه 4 بر 1 مغلوب شد تا از دور مسابقات کنار برود.

نوشاد عالمیان(رنکینگ‌ ۷۶ ) بر خلاف مسابقات اسلوونی که در همان ابتدا کار حذف شد  موفق شد با پیروزی ۴-۲ در مقابل سیپوس از رومانی (رنکینگ ۲۱۸ ) به جمع ۳۲ ورزشکار برتر راه یابد، نوشاد عالمیان در ادامه میشل اوبیسلو از چک (رنکینگ ۱۴۳ ) را با نتیجه 4 بر 0 شکست داد و توانست در جمع 8 ورزشکار برتر قرار بگیرد. 

در مسابقات دو نفره نیز برادران عالمیان برای صعود به جمع ۸ تیم برتر، در مقابل تیم دونفره سوئد قرار گرفتند و موفق شدند با شکست این تیم در آستانه کسب مدال قرار بگیرند. برادران عالمیان پیش از این موفق شده بودند در تور راسلوونی مدال برنز بخش تیمی را کسب کنند. 
  
دیگر تیم دو نفره کشورمان هم با  لطف الله نسبی و عمرانی بدلیل عدم حضور تیم لهستان به دور دوم راه یافتند که در این مرحله با نتیجه ۳ بر ۰ بازی را به تیم سوئد واگذار کردند و حذف شدند. 

همچنین در بخش انفرادی زیر ۲۱ سال هم متین لطف الله نسبی پس از صعود از گروه مقدماتی در مقابل گریسیمنکو قزاق (رنکینگ ۱۱۲ ) قرار گرفت که طی یک بازی نزدیک، بازی را با نتیجه ۳-۲ به این حریف قدر واگذار کرد.

رقابت های تورجهانی کروواسی با حضور ۳۹۶ ورزشکار از ۵۱ کشور جهان در زاگرب پایتخت این کشور برگزار می شود که دارای رنکینگ جهانی و ۳۵۰۰۰ دلار جایزه نقدی است.


انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار