لرستان؛

لرستان میزبان نشست شورای هماهنگی و گسترش فعالیت‌های قرآنی کشور

در قالب مصوبه شورای فرهنگ عمومی، لرستان طی روزهای سوم و چهارم خردادماه امسال میزبان نشست شورای هماهنگی و گسترش فعالیت‌های قرآنی کشور می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ مسئول دفتر قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان جهت انجام هماهنگی برگزاری سومین نشست شورای هماهنگی و گسترش فعالیت‌های قرآنی کشور، با نماینده ولی‌فقیه در استان دیدار داشت.

احمدی در این دیدار که در حاشیه نود و دومین نشست شورای فرهنگ عمومی استان برگزار شد، با اشاره به برگزاری سومین نشست شورای هماهنگی و گسترش فعالیت‌های قرآنی کشور در خرم‌آباد، گفت: این نشست طی روزهای سوم و چهارم خردادماه سال‌جاری، با حضور مسئولان سطح بالای فرهنگی و قرآنی کشور و همچنین با حضور دبیران شوراهای هماهنگی و گسترش فعالیت‌های قرآنی کشور، برگزار می‌شود.

احمدی هدف از برگزاری این نشست را تدوین سند راهبردی فعالیت‌های قرآنی در سطح استان‌ها و در نهایت تدوین سند راهبردی فعالیت‌های قرآنی کشور عنوان کرد و افزود: با تدوین این سند راهبردی در سطح استان، برنامه‌های قرآنی که در آینده برگزار می‌شود مشخص شده با انسجام بیشتری برگزار خواهند شد.

تدوین سند راهبردی فعالیت‌های قرآنی فرصتی برای شناخت ظرفیت‌های قرآنی

در این نشست، آیت‌الله سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد، تدوین سند راهبردی فعالیت‌های قرآنی استان را فرصت مناسبی برای شناخت ظرفیت‌های قرآنی استان دانست و افزود: جامعه قرآنی استان پتانسیل مناسبی برای تحقق شعار سال دارد که با داشتن برنامه منسجم مانند سند راهبردی می‌توان از این پتانسیل نهایت بهره را برد.

برگزاری سومین نشست شورای هماهنگی و گسترش فعالیت‌های قرآنی کشور به میزبانی لرستان، جزء مصوبات شورای فرهنگ عمومی استان قرار گرفت.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.