آبادان ؛

مهار آتش سوزی در جنگل‌های کوی سوم شعبان دزفول

آتش سوزی در جنگل‌های کوی سوم شعبان دزفول مهار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛معظم فرمدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول گفت: آتش سوزی در جنگل‌های کوی سوم شعبان دزفول پس از 4 ساعت تلاش بی وقفه آتش نشانان مهار شد.
 
عبدالحسین معظم فر با اعلام این خبر افزود: با آغاز آتش سوزی در جنگل‌های کوی سوم شعبان دزفول ماموران آتش نشانی بلافاصله وارد عمل شدند.
 
وی گفت: آتش نشانان بعد از 4 ساعت تلاش بی وقفه توانستند بامداد امروز این حریق را کنترل و مهار کنند.
 
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول خاطرنشان کرد: متاسفانه با وزش باد حریق به سرعت گسترده تر شد که از طرف ستاد فرماندهی عملیات یکدستگاه خودروی اطفاءحریق سنگین از ایستگاه شماره یک به کمک آتش نشانان فرستاده شد.
 
وی در ادامه گفت: در این رابطه از آتش نشانان شهرستان اندیمشک،کوی سوم شعبان و پایگاه چهارم شکاری دزفول نیز کمک گرفته شد و خوشبختانه حریق مهار شد.
 
معظم فر در رابطه با علت حریق گفت : آتش گرفتن ترانس فشار قوی در نزدیکی درختان و انبارهای قدیمی این حادثه را رقم زد و در حال پیشروی به سمت منازل مسکونی بود که خوشبختانه با هوشیاری آتش نشانان حرکت حریق به سمت منازل مسکونی مسدود و پس از چهار ساعت تلاش آتش نشانان حریق مهار شد.
 
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول تصریح کرد: بعلت تاریکی هوا از وسعت حریق و تعداد درختان سوخته شده اطلاعات دقیقی در دست نیست.
 
انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.