پاکدل: سقوط ماشین سازی به لیگ یک متاثرم کرد

مهاجم تیم ماشین سازی تبریز گفت: سقوط تیم ریشه دار ماشین سازی به لیگ دسته یک متاثرم کرد.

حامد پاکدل در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص سقوط تیم ماشین سازی تبریز به لیگ دسته اول اظهار کرد: حیف شد که تیم ریشه دار و پرهوادار ماشین سازی به لیگ دسته یک سقوط کرد و من از این مسئله بسیار متاثر شدم، دلایل زیادی برای این ناکامی وجود دارد که فعلا به صلاح نیست گفته شود.

وی در مورد میزان مصدومیت و زمان بازگشتش به تمرینات ماشین سازی گفت: من به دلیل شکستگی گونه فعلا مشغول استراحت هستم و براساس اعلام پزشکان تا 20 روز دیگر باید از انجام تمرینات گروهی دور باشم.

مهاجم تیم ماشین سازی تبریز درباره احتمال جدایی اش از این تیم تصریح کرد: هنوز در مورد ماندن یا جدایی از ماشین سازی تصمیم قطعی نگرفته ام و از فردای خود خبر ندارم اما امیدوارم با مشورتی که با دوستانم می کنم بتوانم انتخاب درستی از لحاظ فوتبالی داشته باشم.

پاکدل در پایان با اشاره به میزان دریافتی اش از باشگاه ماشین سازی تبریز عنوان کرد: برخی می گفتند که بازیکنان ماشین سازی تاکنون 70 درصد از مطالبات خود را دریافت کرده اند در حالی که اینگونه نیست. من تنها 25 درصد از مبلغ قرارداد فصل جاری خود را دریافت کرده ام و بخش زیادی از مطالباتم از باشگاه ماشین سازی هنوز باقی مانده است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار