تبریز؛

تصادف زنجیره ای در اتوبان کسایی تبریز با یک کشته و چهار مصدوم

مسئول روابط عمومی اورژانس استان آذربایجان شرقی از تصادف زنجیره ای در اتوبان شهید کسایی تبریز با یک کشته و 4 مصدوم خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛شادی نیا گفت: عصر روز گذشته در اثر برخورد چند دستگاه خودرو در ورودی شهرک لاله زن 40 ساله ای به دلیل شدت جراحت وارده فوت شد و مصدومان حادثه به بیمارستان امام رضا(ع) منتقل شدند.
 
وی همچنین از برخورد 2 دستگاه پژو در جاده آینالو به عاشقلو و مصدوم شدن 6 نفر خبرداد و گفت: مصدومان توسط اورژانس عاشقلو و خمارلو و تیم امداد و نجات هلال احمر به بیمارستان انتقال داده شدند.
 
شادی نیا اضافه کرد: 3 مصدوم این حادثه رانندگی جهت ادامه درمان به بیمارستان پارس آباد و 3 مصدوم به بیمارستان امام رضا(ع)تبریز ارجاع داده شدند.
 
وی همچنین از برخورد یک دستگاه پرشیا با اتوبوس در 150کیلومتری تبریز- تهران در آزادراه پیامبراعظم خبرداد و گفت: این حادثه که دیشب اتفاق افتاد باعث مصدوم شدن چهار سرنشین پرشیا شد و مصدومان پس از انجام اقدامات درمانی پیش بیمارستانی توسط اورژانس بارگاه به بیمارستان هشترود انتقال یافتند.
 
شادی نیا از مردم خواست در مواقع تماس با اورژانس با دادن اطلاعات دقیق از محل حادثه از جمله محل تصادف، نوع خودروها، تعداد و شدت مصدومیت افراد و نوع حادثه، عوامل اورژانس را در خدمت رسانی سریعتر یاری کنند.
 
 
انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار