رئیسی در اجتماع علمای اهل سنت:

هوا و هوس ریاست جمهوری در سر ندارم/ خط‌کشی‌های سیاسی به نفع هیچ‌کس نیست

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت:در دل من واقعاً هوا و هوس ریاست جمهوری نیست، اما معتقدم شرایط فعلی کشور باید با مدیریت انقلابی تغییر کند.

هوا و هوس ریاست جمهوری در سر ندارم/ خط‌کشی‌های سیاسی به نفع هیچ‌کس نیستبه گزارش خبرنگار انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی کاندیدای دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری که صبح امروز در اجتماع سراسری علمای اهل سنت در تالار آدینه تهران اظهار داشت: ابتدا از تک‌تک حضرات علما برای ابراز لطف و محبتشان تشکر می‌کنم، امروز وحدت مثال‌زدنی در جامعه ما وجود دارد و این به برکت حضور مردم و هدایت شما علما در مناطق مختلف است و این وحدت از برکات الهی است.
 
وی افزود: امنیت در کشورمان مرهون هوشیاری علما و مردم است که اگر نباشد با رخنه کردن دشمنان از بین می‌رود اما شما علما از تریبون‌های خود هشدار می‌دهید تا کسی در صفوف مردم نفوذ نکند، این مرزبانی شما چه در مرز جغرافیایی و چه در مرز اندیشه‌ای بسیار ارزشمند است.
 
این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: بعد از 38 سال از انقلاب شرایط اقتصادی و معیشتی محروم به‌ویژه محرومین و فقرا زیبنده نظام جمهوری اسلامی نیست و وضعیت بیکاری و بی شغلی برای تحصیل‌کردگان ما زیبنده نیست، باید ساختارهای فسادزا در ادارات و سازمان‌ها اصلاح شود.
 
رئیسی ادامه داد: ما دیگر نباید شاهد مدارس کپری در برخی مناطق باشیم، ما نباید شاهد اشک چشم مادران برای بیکاری فرزندش نباشیم، در کشور ما منابع کم نیست، ما کشور ثروتمندی داریم، کردستان، سیستان و بلوچستان و بندرعباس و همه استان‌های ما از ظرفیت خوبی برخوردار است.
 
وی اظهار داشت: برخی کشورهای غربی سهمشان از دریا 50 درصد تولید ناخالص ملی است درحالی‌که سهم بهره‌وری ما از دریا 2 درصد است، اگر بخشی از نقدینگی به اشتغال اختصاص پیدا می‌کرد، بسیاری از کارگاه‌های ما تعطیل نمی‌شد لذا باید منابع را مدیریت کرد.
 
کاندیدای دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما منابع در کشور کم نداریم و این حرف انتخاباتی نیست، در دل من واقعاً هوا و هوس ریاست جمهوری نیست، بنده در آستان ملکوتی حضرت رضا علیه‌السلام خدمتگزار هستم که با چیزی در دنیا قابل عوض کردن نیست اما من معتقدم شرایط فعلی کشور با مدیریت انقلابی، کارآمد و متدین تغییر کند.
 
رئیسی ادامه داد: بدون خط‌کشی سنی و شیعه و گرایش‌های مختلف سیاسی باید به‌عنوان شهروندان این کشور آماده خدمت باشیم، در جنگ تحمیلی از همه اقوام و مذاهب شهید دادیم و افتخار کشور افتخار همه است، کشورمان می‌تواند قله‌های مختلف کشور را داشته باشد و هر جا مدیریت جهادی بوده حرکت افتخارآفرین شکل‌گرفته است.
 
وی گفت: اولویت ما ارتباط با همسایگانمان است، 15 همسایه داریم و باید اولویت اول ارتباطمان با آن‌ها باشد، 2300 میلیارد دلار در منطقه تجارت است، سهم ما در آنجا و در بازار ترانزیت چقدر است، باید در آن نقش ایفا کنیم و خط‌کشی‌ها به نفع هیچ‌کس نیست، هرکس کارت ملی داشته باشد نماد ما همین کارت ملی است.
 
کاندیدای دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: می‌شود بحران بیکاری و فقر مطلق را با کمک به دهک‌های پایین را سریع حل کرد، این‌ها نمی‌توانند با 45 هزار تومان زندگی کنند، با کمک همه دلسوزان و دغدغه مندان و با برداشتن خط‌کشی‌ها و با توکل به خدا این امر شدنی است.
 
رئیسی ادامه داد: کسانی که امروز مؤثر در جامعه هستند و برای کشور دغدغه دارند، می‌توانیم باهم کار کشور را پیش ببریم، ما با هیچ‌کس رقابت نداریم و من آمده‌ام فقر مطلق نباشد و دغدغه علمای اهل تسنن و شیعه را برطرف و بیکاری و فساد را از بین ببریم.
 
وی خاطرنشان کرد: تمام دغدغه من باز شدن گره مشکلات مردم است و امیدواریم آنچه خیر و صلاح ملت ماست همان رقم بخورد، ان‌شالله ما در مناطق مختلف برای عرض سلام خدمت همه شما خواهیم رسید.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۰ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶
آخخخخ. دلم برات سوخت تو چقد مظلومی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۶ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶
خدا کمکت کنه اقای رییسی ان شاالله که رای میاری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۹ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶
زنده باشی سید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۵ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶
درود بر روحانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۷ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶
فقط رییسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۲ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶
سلام فقط رئیسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۸ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶
همتون سرکارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۷ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶
فقط قالیباف مدیر کارآمد و جهادی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۶ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶
رییسی چون داماد علم الهدی هست رای نمیاره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۸ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶
درود بر ابراهیم بت شکن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۸ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶
بسم الله الرحمن الرحیم کسی که از همه کارنامه فعالیتش پاک تره آقای میرسلیمه اگر قالیباف ورئیسی یکیشون نرن کنار باز این دولت شعار رای میاره چهار سال دیگه بدبختیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۳ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶
امیدواریم که اینطور نشه.
به عمل کار براید
United States of America
ناشناس
۱۲:۲۵ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶
درود بر آقای رئیسی.