ساری؛

پسر شجاع مازندرانی در پرسپولیس

شجاع خلیل زاده بالاخره پرسپولیسی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،شجاع خلیل زاده مدافع اهل روستای گالشکلای بهنمیر و سابق تیم سپاهان اصفهان که از نیم فصل دوم فصل قبل زمزمه حضورش در پرسپولیس شنیده می شد، 48 ساعت بعد از پایان لیگ راهی این باشگاه شد و پس از توافق با مسئولان این تیم،به صورت رسمی سرخپوش شد. 

خلیل زاده که در فصل پانزدهم نیز زمزمه حضورش در پرسپولیس به وجود آمده بود به دلیل مشکلات سربازی راهی تراکتورسازی شد و به جای پیراهن سرخ پرسپولیس، در جمع تبریزی‌ها حاضر شد اما در روزهای پایانی دوران سربازی بار دیگر صحبت از حضور این مدافع در جمع سزخپوشان پایتخت به میان آمد اما باقی ماندن بخشی از مدت قرارداد این بازیکن با تیم سپاهان بار دیگر مانع از رقم خوردن این اتفاق شد تا او راهی اصفهان شود و یک فصل دیگر از خواسته‌اش دور شود.

شب گذشته نیز او با انتشار عکسی در کنار سروش رفیعی اعلام آمادگی خود برای عقد قرارداد با پرسپولیس را به این شکل به نمایش گذاشت و خبر از حضورش در تهران برای مذاکره پایانی با مسوولان این تیم را داد.

خلیل زاده ظهر امروز اما با حضور در باشگاه پرسپولیس مذاکره نهایی خود را با مسوولان این تیم صورت داد با عقد قراردادی دو ساله اولین خرید تابستانی پرسپولیس لقب گرفت و پیراهن شماره 3 این تیم را به تن خواهد کرد.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.