هاشمی طبا در جمع خبرنگاران:

باید سناریو های مختلفی برای برگشت دوباره تحریم ها داشته باشیم/ یک نقشه راه برای اقتصاد مقاومتی ترسیم شود

هاشمی طبا گفت: چون ممکن است هر لحظه مجدد توسط استکبار جهانی تحریم شویم باید این موضوع را در نظر بگیریم و سناریوهای مختلفی داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان؛  سید مصطفی هاشمی طبا نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پس از ضبط برنامه تبلیغاتی خود در شبکه خبر و در جمع خبرنگاران در مورد برنامه هایش در زمینه دفاعی امنیتی اظهار داشت: این برنامه را شواری عالی دفاع تنظیم می کند و ما همان تصمیمی که آنها بگیرند را انجام می‌دهیم.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: در این خصوص فقط وزیر دفاع در دولت حضور دارد که نقش رابط را دارد و تصمیم با شورای عالی دفاع است.

وی در پاسخ به این سوال که راهکار شما برای تحقق اقتصاد مقاومتی چیست، بیان داشت: راهکارها در ابلاغیه مقام معظم رهبری وجود دارد فقط باید یک نقشه راه برایش ترسیم شود و به این سادگی هم نیست که کسی بگوید تا سال آینده به اقتصاد مقاومتی عمل می‌کند و باید راهکارهای مختلفی برای آن پیدا کرد.

هاشمی طبا در بخش پایانی سخنانش خاطر نشان کرد: چون ممکن است هر لحظه مجدد توسط استکبار جهانی تحریم شویم باید این موضوع را در نظر بگیریم و سناریوهای مختلفی داشته باشیم تا اقتصاد مقاومتی را با آنها عملیاتی کنیم. انشالله آنها دست از شیطنت بردارند اما باید منتظر همه چیز باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.