نیکشهر

حضور مقتدرانه مردم در پای صندوق های اخذ رای نقشه دشمنان را خنثی می کند

امام جمعه شهرستان نیک شهر گفت: حضور مقتدرانه مردم در پای صندوق های اخذ رای نقشه دشمنان را خنثی می کند و شکوه انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان می کشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،حجت الاسلام لطفیان سرگزی  امام جمعه  نیکشهر در جلسه نهضت روشنگری در جمع خانواده کارکنان انتظامی شهرستان نیکشهر ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: لازمه موفقیت در امر برگزاری انتخابات باشکوه، حضور مقتدرانه ملت متعهد با روحیه جهادی و انقلابی در پای صندق های رای می باشد.  

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری افزود: دنیای امروز در یک پیچ تاریخی وجود دارد که مهمترین مشخصه ی آن جا به جایی قدرت های بزرگ دنیا است، یعنی کشورهایی که به عنوان قدرت جهانی مطرح بودند، در این پیچ تاریخی جای خود را از دست می دهند و سایر کشورها جای آنان را می گیرند. 

حجت الاسلام لطفیان در پیرامون مسائل روز انتخاباتی، بیان داشت: کشور عزیزمان ایران امروزه بدون هیچگونه وابستگی به غرب و کشور های غربی به عنوان یکی از قدرت های منطقه و جهان در بسیاری از زمینه های علمی ،پزشکی و نظامی به شمار می آید که این نیز خود نشان دهنده عزم راسخ و انگیزه وصف نا شدنی جوانان و ملت همیشه در صحنه ما است. 

در ادامه با تاکید بر اهمیت ویژه انتخابات اردیبهشت ماه 96 تصریح کرد: چشم جهانیان به این رویداد مهم در کشور ایران می باشد و مشارکت مردم در این امر سرنوشت ساز دست دشمنان را از کشور کوتاه می کند. 

امام جمعه شهرستان "نیکشهر" با اشاره به نهادینه شدن گفتمان روحیه ی انقلابی گری در بین اقشار جامعه، خاطر نشان کرد:این روحیه انقلابی باعث خنثی شدن توطئه های دشمن و منجر به حل مشکلات کشور می شود. 

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار