رئیس پلیس‌ راه استان ایلام خبر داد؛

اجرای طرح آموزش دانش آموزان مدارس روستایی حاشیه جاده‌های روستایی در ایلام

رئیس پلیس‌ راه استان ایلام از اجرای طرح ایمن سازی ترافیکی و آموزش دانش آموزان مدارس روستایی حاشیه جاده‌های روستایی در ایلام خبر داد.

طرح ایمن سازی ترافیکی و آموزش دانش آموزان مدارس روستایی حاشیه جاده‌های روستایی در ایلامبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، سرهنگ رضا همتی‌ زاده رئیس پلیس‌ راه استان ایلام گفت: هر ساله پلیس با همکاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ،طرح ایمن سازی ترافیکی و آموزش دانش آموزان مدارس روستایی حاشیه جاده‌های روستایی که بیشتر در معرض آسیب پذیری هستند  مشخص و در اولویت آموزش قرار می‌گیرند .
 
 همتی زاده افزود: هدف از اجرای این آموزش ها آگاه کردن دانش آموزان به مقررات ایمنی عبور و مرور در راه مدرسه با وسایل نقلیه و خطرهای ناشی از بی توجهی به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی است .
 
رئیس پلیس‌راه استان ایلام ادامه داد: یکی از علل عمده تصادفات برای این دسته از کاربران ترافیک جاده ای عدم آشنایی با قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی است و باید از طریق آموزش و فرهنگ سازی که نقش مهمی در پیشگیری از تصادفات دارد اقدام کرد.
 
وی  تصریح کرد: یکی از آموزش های اساسی پلیس راه برای دانش آموزان ابتدایی مدارس روستایی ،آموزش مهارت هایی است که آنها با یادگیری آن مهارت ها بتوانند رفتاری مناسب در ارتباط با ایمنی عبور و مرور در جاده ها و خیابان از خود نشان دهند که این آموزش ها موجب می شود تا انضباط و رفتار های ترافیکی در دانش آموزان با حس مسئولیت پذیری نهادینه شود .
 

انتهای پیام/با

1200 دانش‌آموز در ملکشاهی آموزش ترافیک دیدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.