اهواز؛

دادرس هلال احمر ناجی جان کودک 5 ساله

دختر بچه 5 ساله اهل روستای کردستان بهبهان توسط دادرس هلال احمر از مرگ حتمی نجات یافت.

دادرس هلال احمر ناجی جان کودک 5 سالهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ جمشید خونزر، سرپرست جمعیت هلال احمر بهبهان گفت: یسنا حقیقی، دختر ۵ ساله از اهالی روستای کردستان این شهرستان که در حین انجام بازی دچار خفگی شده بود، توسط دادرس هلال احمر شهرستان بهبهان که آموزش های امدادی را در مدرسه و توسط مربیان جمعیت فرا گرفته بود، نجات یافت.

وی بیان داشت: یسنا که مشغول بازی در منزل بوده متأسفانه طنابی را به دور گردن خود بسته بوده که موجب خفگی او شده و با فریادهای مادرش، سعیده شمشیری عضو فعال کانون روستایی هلال احمر روستای کردستان بزرگ متوجه خفگی یسنا شده و به احیای او می پردازد.

خونزر تصریح کرد: خوشبختانه اخیرا موارد مشابهی در استان خوزستان رخ داده که اعضای جوان توانسته اند آموزش های فراگرفته در کلاس ها را به صورت موفق پیاده کنند.

سرپرست جمعیت هلال احمر بهبهان اذعان داشت: با افتتاح خانه هلال در این روستا سعی داریم آموزش های هلال احمر را برای اهالی کردستان بزرگ همه گیر و همگانی کنیم.

خانواده کودک ۵ ساله نجات یافته ضمن قدردانی از عمل شجاعانه این عضو خانه هلال روستای کردستان بزرگ بهبهان، یسنا را به عضویت خانه هلال روستای کردستان بزرگ بهبهان در آوردند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.