کارگردان سینما در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

فیلم «هفت معکوس» تلف شد/ هنر و تجربه بیش از این توان ندارد

مهدی خسروی به بیان چگونگی اکران فیلمش و جدیدترین فعالیت سینمایی خود پرداخت.

فیلم «هفت معکوس» تلف شد/ هنر و تجربه بیش از این توان ندارد
مهدی خسروی کارگردان سینما در خصوص چگونگی اکران «هفت معکوس» به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: این فیلم با توجه به پتانسیل ساختاری که داشت، می‌توانست به صورت تجاری در سطح گسترده با استقبال روبرو شود که متاسفانه تلف شد.
 
وی افزود: بازخوردهایی که از مخاطبان عام و خاص گرفتیم، با اتفاق نظر معتقد بودند باید اکران عمومی می شد. البته بخش هنر و تجربه از نهایت ظرفیت خود استفاده و حق مطلب را ادا کرد و بیش از این در توانش نبود.
 
وی اضافه کرد: زمانی که یک فیلم به اکران عمومی می رسد، اسپانسر و تبلیغات گسترده‌تری شامل حالش می‌شود. در نتیجه می‌تواند در بحث جذب مخاطب و پر کردن گیشه موفق‌تر عمل کند.
 
این کارگردان ادامه داد: فیلمی که در بخش هنر و تجربه اکران می شود، پس از گذشت یکی دو ماه جان می‌گیرد و در این فاصله تبلیغات دهان به دهان، نقد و بررسی‌هایی که صورت می‌گیرد و تبلیغات تلویزیونی که هنوز شروع نشده، به سوق دادن مخاطب سمت فیلم کمک می‌کند اما باید توجه داشت که «هفت معکوس» قابلیت اکران عمومی را داشت و اتفاقات خوبی برای آن رقم می خورد.
 
خسروی درباره آخرین وضعیت ساخت جدیدترین فیلم سینمایی خود بیان کرد: «فرار از جهنم» فیلمی تجربی، قهرمان محور و دارای داستانی غیر خطی و داستانک‌هایی است که پروداکشن عظیمی دارد که نسبت به تولید آن دست به عصا راه می‌رویم و اگر با سرمایه‌گذار به نتیجه برسیم و همه کارها طبق برنامه پیش برود، اوایل مهر یا اواسط شهریور کلید کار زده می شود.
 
خسروی خاطرنشان کرد: اگر بنا به هر دلیلی تولید «فرار از جهنم» که نام موقت این فیلم است متوقف شود، گزینه جدی دیگری که فیلمی تجاری و البته پر زحمت خواهد بود را روی میز داریم و از آنجایی که سرمایه گذارمان یکی است، در همان تاریخی که اشاره کردم استارت این اثر را می زنیم.
 
 
انتهای پیام/
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.