حجت الاسلام رئیسی؛

وجود مشکلات زیاد و ریزگردها در شان خوزستانی ها نیست

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: وجود ریزگردها و مشکلات فراوان را در شان مردم خوزستان نیست.

وجود مشکلات زیاد و ریزگردها در شان خوزستانی ها نیستبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، یکی از نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در راستای سفرهای استانی خود ظهر امروز دوشنبه، 18 اردیبهشت ماه به اهواز آمد.

وی در سخنرانی های خود در مصلای امام خمینی (ره) اهواز در جمع پرشور و باشکوه مردم این شهرستان به شهدای عالی‌قدر خوزستان درود فرستاد و برای ایثارگران و جانبازان این خطه آرزوی عافیت و سلامتی کرد

حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی گفت: به خانواده معزز و مکرم شهیدان ادای احترام می‌کنم و به جوانان برومند و با غیرت این خطه و به مردان و زنان سلحشوری که اجازه ندادند در 8 سال دفاع مقدس یک وجب از خاک خوزستان مورد تصرف دشمنان قرار بگیرد، درود می‌فرستم.
 
ناکزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به منابع سرشار موجود در خوزستان اشاره کرد و اظهار داشت: وضعیت بیکاری با این همه منابع و ذخایر در استان سازگاری ندارد.

حجت الاسلام رئیسی در ادامه سخنانش به شرایط آب و هوایی کنونی استان و مشکل ریزگردها که زندگی مردم را تحت تأثیر قرار داده است اشاره و تصریح کرد: چندین سال است که مردم خوزستان مشکلات ریزگردها را تجربه می‌کنند، آیا ادامه این وضعیت، زیبنده این خطه و مردم آن است؟

تولیت آستان قدس رضوی اذعان داشت: این خطه سرشار از منابع عظیم مادی و نعمت‌های وسیع خدادادی است و شاید بتوان این خطه را به‌عنوان ثروتمندترین نقطه از نظر غنای ذخایر و منابع مادی معرفی کرد.

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی خاطرنشان کرد: این خطه دارای جوانان، فرهیختگان، زنان و مردان اثرگذاری است که نیروی متراکم انسانی را در این استان گردهم آورده و این استان را به جایگاه ذخایر مادی و منابع ارزشمند انسانی بدل نموده است. در این خطه منابع عظیم زیرزمینی و نفت و گاز و همچنین معادن ارزشمند و منابع سرشار آب و زمین‌های حاصلخیز کشاورزی را داریم.

وی افزود: صنایع راهبردی، بنادر بین‌المللی و دسترسی به آب‌های خلیج فارس و مردم همیشه در صحنه این خطه را با این همه صنایع و منابع در استان خوزستان داریم؛ به صورتی که حوزه کشاورزی در استان خوزستان با فعال کردن 500 هزار هکتار و قابلیت فعال شدن به 2 میلیون هکتار اراضی کشاورزی، به‌عنوان قطب کشاورزی و قطب صنایع و یکی از قطب‌های اقتصادی کشور شناخته می‌شود. سؤال این است که آیا با این همه ثروت و این همه منابع در این استان و همچینن با وجود این نیروی متراکم انسانی و فرهیختگان اثرگذار، وضعیت فقر با نفت می‌سازد؟

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.