یزد؛

نام شهر دوچرخه ها درحال زنده شدن

سه شنبه های بدون خودرو یزد یک ساله شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  پنجاه و یکمین هفته از همایشهای دوچرخه سواری با شعار سه شنبه های بدون خودرو، با مشارکت هیئت ورزشهای همگانی یزد، معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل شهرداری و هیئت دوچرخه سواری شهرستان یزد، به میزبانی جمعیت هلال احمر شهرستان یزد برگزار شد.

 در همایش این هفته که به مناسبت روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر برگزار شد، شرکت کنندگان حرکت خود را از میدان باغ ملی آغاز و با رکاب زدن در بلوار شهید صدوقی، میدان شهید باهنر، بلوار دانشجو، میدان امام حسین، میدان فردوسی در محل ساختمان جمعیت هلال احمر در قاسم آباد حضور یافتند.

در ادامه همایش این هفته که همزمان با یکسالگی این پویش و با حضور پرشور علاقه مندان برگزار شد، سیدحسین سیدعربی، رئیس هیئت ورزشهای همگانی شهرستان یزد در سخنانی با تبریک یکساله شدن همایش های دوچرخه سواری سه شنبه های بدون خودرو افزود: این همایش های اگر به این صورت و پرشور برگزار می شود، بدون شک به دلیل حمایت مردمی و بعد سازمان ها و ارگان هایی بوده است که در این امر مهم با ما مشارکت داشته اند.

وی ادامه داد: ما امیدواریم شهرداری یزد اقدامات مفیدتری را برای گسترش دوچرخه سواری در یزد انجام دهد تا بتوانیم نام شهر دوچرخه ها را دوباره به یزد برگردانیم.

 در پایان این همایش به قید قرعه به شرکت کنندگان جوایزی اهدا شد.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
پرگل
۱۷:۴۴ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
اگر بستر دوچرخه در یزد آماده شود قطعا مردم استقبال می کنن در حال حاضر اکثر خیابان های یزد برای دوچرخه سواری خطر ناک است
آخرین اخبار