برادر یکی از معدن چیان ؛

رییس جمهور حرکات ناشایست معدود افراد را از ما ندانند

برادر یکی از جان بختگان حادثه معدن زمستان یورت گلستان گفت:حرکت ناشایست معدود افراد در روز حضور رییس جمهور به پای ما نوشته نشود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ 
آقای مشهدی برادر مهندس مهدی مشهدی امروز در دیدار استاندار و جمعی دیگر از مسئولان استان که برای عرض تسلیت به منزل وی رفته بودند افزود: برخی افراد با حرکات ناشایست قصد هتک حرمت رییس جمهور را داشتند که اصلا مورد تایید ما نیست و ما حضور رییس جمهور را مایه دلگرمی و قوت قلب می دانیم.
 
وی گفت: کارگران معدن و خانواده های آنان از اقشار شریف و زحمتکش و نیز مهمان نواز هستند و هرگز به خود اجازه توهین یا هتک حرمت به رئیس جمهوری را نمی دهند.

مشهدی ادامه داد ؛ گوش دادن به حرف ها و مشکلات کارگران و خانواده های آنان از سوی بالاترین مقام اجرایی کشور و دستوراتی که دکتر روحانی برای بررسی دلایل حادثه و پیگیری حق و حقوق کارگران و جانباختگان دادند، واقعا سبب قوت قلب ما شد و از ایشان تقاضا داریم پیگیری های لازم را برای قرار دادن جانباختگان این حادثه در ردیف شهدای خدمت انجام دهند.

استاندار گلستان نیز در این دیدار گفت ؛ حضور بنده و تعدای از مدیران کل استان برای سرکشی از خانواده جانباختگان حادثه معدن زغال سنگ آزادشهر که بسیار غم انگیز بود، علاوه بر وظیفه اخلاقی و انسانی، اجرای دستور و ابلاغ پیام تسلیت و ابراز همدری شخص رئیس جمهوری محترم است.

حسن صادقلو گفت: حرکتی که در زمان سفر رئیس جمهور از سوی عده ای خاص انجام شد، رفتار آنچنان بدی در حد آنچه که بازتاب یافت نبود ولی متاسفانه رسانه های مخالف و منتقد و برخی افراد سودجو آنرا بزرگنمایی کردند.

حجت الاسلام و المسلمین روحانی یکشنبه 17 اردیبهشت در سفری چند ساعته به شهرستان آزادشهر از نزدیک باخانواده های جانباختگان حادثه معدن زغال سنگ زمستان یورت این شهرستان دیدار و گفت و گو کرد.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.