رئیسی در جمع مردم زاهدان:

فضای مجازی قابلیت ایجاد چهارصد هزار شغل را دارد/قفل‌های بسیاری به دست مردم باز خواهد شد

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: دولت اگر جوانان را به عنوان کلید حل مشکلات باور داشت مشکلات به اینجا نمی‌رسید.

به گزارش گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید ابراهیم رئیسی نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز سه‌شنبه 19 اردیبهشت ماه در جمع مردم زاهدان اظهار داشت: بر جوانان غیوری که حافظ مرزهای جغرافیایی و فرهنگی و داشته های مدنی و تمدنی این خطه هستند درود میفرستم.
 
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: بنده مدافع حقوق مردم هستم و حضورم در عرصه برای انتخابات گره‌گشایی از مشکلات مردم غیور و همیشه در صحنه است تا از مشکل فقر و بیکاری حل شود و حتما این کار قابل انجام است.
 
وی با بیان این که در استان سیستان و بلوچستان ذخایر و منابع ارزشمند و خدادادی و نیروی انسانی خلاق و متراکم وجود دارد، گفت: امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری جوانان را باور داشتند و اگر دولت جوانان را به عنوان کلید حل مشکلات باور داشت مشکلات به اینجا نمی‌رسید.
 
رئیسی ادامه داد: کلید این قفل‌های بسیاری به دست مردم باز خواهد شد. بیگانگان مشکل‌گشای کشور نخواهند بود. آنچه ما کم داریم آب و خاک و انرژی نیست. در این دولت هفتصد هزار میلیارد تومان نقدینگی تولید شده که اگر نصف این صرف تولید می‌شد شاهد تعطیلی هفده هزار کارخانه نبودیم.
 
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: کشور ما با ظرفیت است و این استان به خاطر ارتباط با دریا ظرفیت بالایی دارد. ما سه هزار کیلومتر با دریا ارتباط داریم و باید از آن استفاده کرد.
 
رئیسی در بخش پایانی سخنانش با بیان این که فضای مجازی قابلیت ایجاد چهارصد هزار شغل را دارد، خاطر نشان کرد: پاکستان هشت میلیارد دلار از فضای مجازی درآمد دارد. خرمایی که در این منطقه به عمل می‌آید باید با صنایع تبدیلی به هفتاد محصول تبدیل شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.