اجرای طرح حمایت ماندگار به مناسبت هفته هلال احمر

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان آذربایجان غربی از اجرای طرح حمایت ماندگار و استقبال پرشور کارکنان، امدادگران، جوانان و داوطلبان از این طرح خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛حسن محمودی با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای اجرای طرح حمایت ماندگار در قالب اهدا خون سالم، کارکنان، امدادگران، جوانان و داوطلبان عضو این جمعیت در سرتاسر استان با مراجعه به پایگاه‌های سیار و ثابت خون‌گیری سازمان انتقال خون، اقدام به اهدا خون نمودند.

وی تصریح کرد: داوطلبان و جوانان جمعیت هلال‌احمر با نیت خیرخواهانه نسبت به اهدای خون خود به نیازمندان اقدام می‌کنند که این بار نیز با همکاری صورت گرفته با سازمان انتقال خون انجام گرفت.

دکتر محمودی هدف از اجرای این طرح را ترویج و گسترش فرهنگ نوع‌دوستی و فعالیت‌های بشردوستانه اعلام کرد و گفت: جمعیت هلال‌احمر با توجه به برخورداری از فضاهای اردویی و با هدف انسان‌دوستی، اهدای خون را از محورهای مهم کار خود می‌داند.

وی اظهار داشت: هلال‌احمر در کنار ارائه آموزش‌های عمومی و تخصصی امداد و نجات همواره آماده همکاری هر چه بیشتر با انتقال خون و ترویج فرهنگ اهدای خون است.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.