فرماندار دامغان :

رتبه اول دامغان در شاخص‌های سیاسی امنیتی استان سمنان

فرماندار دامغان با اشاره به کسب رتبه اول استانی این شهرستان در شاخص‌های سیاسی امنیتی، گفت: ارتقای شاخص‌ها می‌تواند به جذب سرمایه‌گذار، گردشگری و توسعه منجر شود .

رتبه اول دامغان در شاخص‌های سیاسی امنیتی استان سمنانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، علی‌اصغر مجد فرماندار دامغان  صبح یکشنبه در آیین معارفه فرمانده انتظامی دامغان به میزبانی تالار همایش‌های الغدیر فرمانداری شهرستان، ضمن بیان اینکه برقراری نظم و امنیت در جامعه مورد انتظار آحاد مردم است و در این راستا نیروی انتظامی باهم و همراهی و تعامل خوب با مردم در برقراری نظم و امنیت جامعه گام برمی‌دارد، تأکید داشت: اگر ما نیازهای جامعه بشری را سطح‌بندی کنیم مقوله امنیت در سطح بالاتری قرار دارد و مهم‌ترین نوع نیازهای  جامعه محسوب می‌شود.

وی اضافه کرد: دامغان از یک شرایط خوب در حوزه امنیتی و انتظامی برخوردار بوده که باعث شده تا در شاخص‌ها رتبه نخست استان سمنان را نیز به خود اختصاص دهد و این امر در سایه تلاش نیروی انتظامی محقق می‌شود.

رئیس شورای تأمین دامغان خدمت نیروی انتظامی به جامعه را از منظر امنیت دارای اهمیت دانست و بیان کرد: اگر امنیت نباشد زندگی و فعالیت‌های انسانی در حوزه‌های مختلف متوقف می‌شود.

مجد بابیان اینکه حضور نیروی انتظامی در جامعه زمینه آسایش و آرامش مردم را فراهم می‌کند، گفت: در بحث برقراری نظم و امنیت و برخورد با قاچاقچیان و سوداگران مرگ سال گذشته سه تن انواع مواد مخدر در جنوب دامغان کشف شد که این امر نشان از توجه ویژه به موضوع برخورد با قاچاقچیان و سوداگران مرگ دارد.

در این آیین از خدمات چهارساله سرهنگ سید علی‌اکبر میری فرمانده سابق انتظامی دامغان تقدیر و به جای وی سرهنگ سید رضا علوی با حکم فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان معرفی شد.

انتهای پیام/ب

دامغان رتبه اول شاخص‌های سیاسی امنیتی استان سمنان را دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار