تقدیر معاونت امور استان‌های صدا و سیما از عوامل روزهای بی قراری

سریال روزهای بی قراری رکورد میزان بیننده در تاریخ تولید استان‌ها در شبکه‌های سراسری را به خود اختصاص داد.

تقدیر معاونت امور استان‌های صدا و سیما از عوامل روزهای بی قراری
به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مراسم تقدیر از دست اندرکاران سریال روزهای بی‌قراری با حضور عوامل سریال کاظم معصومی کارگردان، عبدالکریم خیامی رئیس مرکز طرح و برنامه سیما، سید عباس فاطمی رئیس مرکز سیمای استان‌ها، علی دارابی معاون استان‌ها، ابولفضل پورعرب، کامران تفتی، حمید رضا هدایتی، الهام حمیدی، والیه علوی، سارا صوفیانی، مهدی بهپور، نویسنده و امیر حسین شریفی تهیه کننده روز چهارشنبه 20 اردیبهشت برگزار شد.
 
دارابی معاون امور استان‌ها صدا و سیما در این مراسم گفت: در سال‌های 84 و 85 که در معاونت استان‌ها حضور داشتم، 26 سریال از تولیدات استان‌ها از شبکه‌های سیما پخش شد. اعتقاد من بر این است که چشم امید صدا و سیما به مراکز استا‌ن‌ها است. چرا که تمام گنجینه‌ها در این مراکز است. در زمان پخش این سریال رقابت بسیاری برای پخش از شبکه های مختلف داشتیم.
 
وی ادامه داد: برای پخش سریال روزهای بی قراری شبکه‌های مختلفی رقابت داشتند و خدا را شکر بیننده و رضایت مندی بسیاری داشت.
 
در این مراسم همچنین، فاطمی رئیس مرکز سیمای استان‌ها گفت: معاونت امور استان‌ها از گذشته تجربه فیلم سازی در سیمای استان ها را داشت و کارهای خوبی را شاهد بودیم. در دوره جدید با حمایت رئیس سازمان و معاونت استان‌ها برنامه ریزی خوبی صورت گرفته است.
 
وی ادامه داد: در سریال‌ها نگاه ویژه‌ای به شخصیت محوری استان‌ها، رویدادهای مهم استان، اولویت‌ها و برنامه‌ریزی اقتصاد مقاومتی و همچنین سبک زندگی و خانواده داریم.
 
وی عنوان کرد: سریال روزهای بی قراری رکورد میزان بیننده در تاریخ تولید استان‌ها در شبکه‌های سراسری را به خود اختصاص داد. همچنین با پخش این سریال سریال‌های دیگری در شبکه‌های سیما در حال پخش بود؛ اما این سریال بیننده خود را به خوبی پیدا کرد.
 
در ادامه مراسم شریفی تهیه‌کننده این سریال گفت: این سریال با حمایت مدیران ساخته شد و در 5 استان ضبط و تصویربرداری داشتیم. تمام تلاش ما این بود لهجه‌ها به درستی ادا شود.
 
وی ادامه داد: کل سریال در 105 روز ساخته شد و از همه عوامل و بازیگران این سریال تشکر می‌کنم. قرار است سری دوم این سریال این ساخته شود.
 
کاظم معصومی کارگردان این سریال اظهار داشت: سریال روزهای بی قراری موضوع اجتماعی و خانوادگی حساسی داشت که از قسمت پنجم شاهد واکنش‌های مردم بودیم. از طرفی باید این سریال با پایان باز تمام می‌شد تا مردم خودشان قضاوت کنند.
 
کامران تفتی بازیگر این سریال عنوان کرد: تلویزیون دغدغه من است و خوشحالم در این سریال بازی کردم. این سریال فراتر از فضای تلویزیون بود؛ چرا که نوع فیلمبرداری و دیالوگ‌ها متفاوت بود و برای من جذاب بود. از طرفی کارگردانی پشت این کار بود که سینما را تجربه کرده؛ اما کاش سریال تعداد قسمت‌های بیشتری داشت. امیدوارم سریال‌هایی در تلویزیون ساخته شود که تعداد قسمت آن بالا باشد. ما می ‌توانیم به راحتی سریال بسازیم و مردم را درگیر کنیم. امیدوارم مدیران به کارگردانان و تهیه کنندگان اعتماد کنند.
 
در پایان این مراسم از بازیگران و عوامل این سریال تقدیر شد.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار