مهمترین اخبار گروه اجتماعی در20 اردیبهشت؛

از صدور 48 ساعته شناسنامه تا تبرئه 40درصدی پرونده های قاچاق

در این بسته خبری به مهمترین رویداد های 24 ساعت گذشته پرداخته شده است.

از صدور 48 ساعته شناسنامه تا تبرئه 40درصدی پرونده های قاچاق
به گزارشگروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، از صدور 48 ساعته شناسنامه تا تبرئه 40درصدی پرونده های قاچاق، از مهمترین بحث های روز گذشته (چهارشنبه20 اردیبهشت ماه) در حوزه اجتماعی بود.

در ادامه مهمترین اخبار 24 ساعت گذشته گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان را مرور می‌کنید.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران گفت: ۱۰۰ درصد مبالغ جمع‌آوری‌شده در طرح جمع آوری صدقات به‌منظور رفع نیازهای خانواده‌های تحت پوشش در بخش‌های مختلف در شهرها و محل‌های جمع‌آوری هزینه می‌شود.

 

رئیس دادگستری استان تهران گفت: دادگستری به استعلامات هئیت نظارت مبنی بر سوابق قضایی برخی کاندیداها پاسخ داده، اما با این وجود شاهد تأیید صلاحیت برخی از کاندیداهای انتخابات شهر و روستا با سوابق سنگین قضایی بودیم.



سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور گفت: ارائه شماره ملی و شناسنامه برای شرکت در انتخابات 29 اسفند ماه ضروری است.


روز جهانی پرندگان مهاجر رویدادی بین‌المللی است که در آن بر اهمیت وجود پرندگان مهاجر برای حفظ تعادل زمین، اکوسیستم و انسان تأکید شده است.



سرپرست سازمان تعزیرات حکومتی گفت: پرونده های مربوط به حوزه قاچاق کالا و ارز ارجاع شده به تعزیرات در سال 95 در مقایسه با سال 94 رشد ناچیزی داشته است.


طبق ماده ۱۱۹۰ قانون مدنی، نفقه اولاد به عهده پدر است و چه، این پدر حضانت را به عهده داشته باشد یا اینکه حضانت بر عهده مادر یا شخص دیگری باشد، پرداخت نفقه فرزند به عهده پدر است.


رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران گفت: بازار تهران مصداق واقعی بافت فرسوده است، به همین دلیل باید در راستای ایمن سازی آن گام های اساسی برداشته شود.


انتهای پیام/




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار