یاسوج؛

بازدید از مراکز بهداشتی و درمانی روستاهای حاشیه یاسوج

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه وبویراحمد به طور سرزده از مراکز بهداشتی و درمانی روستاهای حاشیه شهر یاسوج بازدید کرد.

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛ فتاح محمدی در این بازدید بر خدمات رسانی هر چه بیشتر به مردم از جمله مناطق روستائی استان تاکید کرد.

وی، کارکنان مراکز بهداشتی و درمانی را پیشقراولان و پیشگامان عرصه سلامت خواند و ادامه داد: طرح تحول سلامت که در دولت یازدهم کلید خورد و به اجرا درآمد بخش اعظمی از مشکلات بهداشتی و درمانی کشور را مرتفع کرد.

معاون سیاسی و امنیتی، رضایتمندی مردم را نشان توجه ویژه دولت یازدهم به امر بهداشت و سلامت خواند و گفت: سالم سازی جامعه و توجه ویژه به مرکز بهداشتی به ویژه روستاها و مناطق عشایری از اولویت های دولت است.

محمدی با بیان اینکه جامعه هدف مراکز و خانه های بهداشت روستائی حاشیه شهر یاسوج از جمله تل خسرو، اکبرآباد و نجف آباد بالغ بر 30 هزار نفر است افزود: هرچند خدمات مناسبی در حوزه های سلامت به آنان ارائه شده اما هنوز در بخش تجهیزات درمانی مشکلاتی دارند و باید در اسرع وقت پیگیری و رفع شود.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری، بررسی مشکلات این حوزه ها در بخش های نیروی انسانی و امکانات را از اهداف این بازدید سرزده دانست و گفت: پس از گفتگو با کارکنان و مسئولان مراکز بهداشتی و بررسی میدانی، کمبودها و نیازمندی ها طی نامه ای  به دانشگاه علوم پزشکی استان برای رفع نواقص و پیگیری مطالبات آنان ارسال خواهد شد.

انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.